הצהובים לא השיגו אמש את שלוש הנקודות אך המאמן אמר: "שמחתי לראות את היכולת לשנות דברים במהלך המשחק"

מכבי תל אביב חוותה אמש נגד הפועל חיפה איבוד נקודות שני בלבד העונה במשחק בית וכמו בפעם הקודמת זה קרה עם תוצאה של 2-2. הצהובים שאירחו את ההתמודדות באצטדיון החדש בנתניה חזרו מפיגור כפול אך לא הצליחו להשלים מהפך כפי שקיווה המאמן פאולו סוזה: "השחקנים חיפשו את הניצחון ובמיוחד לאחר שהשווינו היו לנו הזדמנויות טובות להבקיע, להשיג את ההובלה ולשלוט במשחק בצורה טובה יותר. כאשר יש משחק כמו זה שהיה בחמישי עם כל המתח שהוא מביא חלק מהשחקנים מגיעים עייפים מנטלית למשחק הבא וההחלטות שלהם לא הכי טובות. אנחנו מודעים לכך וזה משהו שאנחנו בצוות האימון רוצים ומנסים להתמודד איתו כדי שזה לא יקרה לעתים תכופות מדי".

"היום הדברים לא עבדו כמו שציפינו וזה משהו שקורה לפעמים במהלך העונה. אני לא מצפה שהקבוצה תשחק טוב באופן אישי וקבוצתי לאורך כל העונה אבל מה שאני כן מצפה הוא שלשחקנים יהיה את האופי לשנות את הדברים כשצריך. היום עשינו זאת שוב והיינו קרובים למה שמכבי צריכה לספק וקרובים מאוד להשיג את שלוש הנקודות מה שלרוע המזל לא קרה. למרות זאת שמחתי לראות במחצית השנייה את היכולת שלנו לשנות דברים במהלך המשחק".

סוזה נשאל על תפקוד ההגנה במשחק והשיב: "כשאנחנו לא סופגים שערים זה לא רק השחקנים שמשחקים בהגנה,  זו כל הקבוצה שעושה הגנה. הקבוצה היא מעל כל חלק בנפרד, הגנה או התקפה ולכן הקבוצה מנצחת ביחד ומפסידה ביחד וזה לא רק שלושה או ארבעה שחקני הגנה שעושים את ההבדל".

http://www.youtube.com/watch?v=uhAIG7JcsTs

קרלוס גארסיה שחגג בסוף השבוע האחרון את הולדת בתו השנייה קיווה לחגוג אחרת: "כמובן שרציתי לחגוג בצורה שונה עם ניצחון אבל אני מקווה שבעוד שלושה חודשים נוכל לחגוג יותר. בשביל נצטרך לעבוד קשה ולהשתפר כי אם נשחק כמו היום זה יהיה קשה. אני לא יודע למה שיחקנו טוב רק אחרי השער השני שספגנו, הגישה המנטלית שלנו למשחק לא הייתה נכונה. אני חושב שהראש שלנו לא היה בבאזל, היינו מעט עייפים אם כי זה לא תירוץ וזה היה לבטח אחד המשחקים החלשים שלנו העונה".

הבלם הספרדי בטוח כי לקבוצה מחכה עוד עבודה קשה בליגה: "אני אף פעם לא חשובים שהסיפור גמור, אולי אנשים מבחוץ אומרים זאת אך בתוך חדר ההלבשה אנחנו יודעים שזה יהיה קשה עד הסוף. הפועל באר שבע בהחלט יכולה להמשיך בכושר הנוכחי עד תום העונה אך אנחנו צריכים להתרכז בעבודה שלנו וננסה לעשות זאת".