במכבי תל אביב התעוררו שמחים הבוקר אחרי הניצחון החשוב 1-3 על הפועל באר שבע אמש בבלומפילד והגדלת הפער לשש נקודות בראשות הטבלה. מאמן הקבוצה פאולו סוזה אמר אחרי המשחק: "כרגע אנחנו ראשונים אך כדי לזכות בתואר אנחנו צריכים להיות יציבים ולהמשיך לנצח. היו לנו כבר שש נקודות בצמרת ואז הפער צומצם. כקבוצה הצלחנו יפה למרות שהיריבה קשה ולכן אני מאוד שמח על הניצחון ומצפה למשחק הבא. הצלחנו לחזור למשחק אחרי החמצת הפנדל ולשלוט במשחק וגם כשהושג השוויון היתה לנו את היכולת לנצח ולייצר עוד הזדמנויות להבקעה כך שהיתה תוצאה חשובה עבורינו. כולם רוצים שמכבי תפסיד והתפקיד שלנו הוא לייצר יציבות ולנצח, זה לא דבר קל".

http://www.youtube.com/watch?v=2aXoVLa2F1Q&feature=youtu.be

"במשחק הראשון היינו טובים יותר ושלטנו יותר מאשר היום אך לא ניצחנו, לכן היכולת להבקיע יותר מהיריב היא המפתח לניצחון. באר שבע צומחת מבחינה מנטאלית, ברדה ואג'ידה הם שחקני מפתח אצלם, אך הצלחנו לשלוט ולהמשיך לצמוח כמועדון. היכולת לזכות בתואר היא רק דרך התמדה, הקמפיין באירופה הוא חלום למועדון וזה הגיע לשחקנים על ההישג בעונה שעברה, אך המטרה העיקרית שלנו היא הליגה כדי להצליח להגיע גם בשנה הבאה לאירופה".

כובש השער השני קרלוס גארסיה אמר: "חוץ מהאוהדים שלנו כולם רצו שנפסיד השבוע. בסוף העונה נראה אם אנחנו הכי טובים, בנתיים אנחנו עושים דברים טובים וכך הצלחנו להגדיל את הפער אבל אנחנו צריכים להמשיך ולנצח גם קבוצות אחרות, לקחנו בחשבון שהם טובים במצבים נייחים. אחרי שערים אני מאוד אמוציונאלי, זה מגיע מבפנים וגם כשחברים שלי בקבוצה מבקיעים אני מאוד שמח". הקפטן שרן ייני אמר: "פתחנו טוב מאוד, באנו מאוד מרוכזים ודווקא האדום והפנדל גרם לנו קצת להוריד את הרגל מהגז, השער שלהם החזיר אותם למשחק. אנחנו רוצים להיות טובים ולהיאבק על כל התארים. הליגה ארוכה ואין לנו מה לחשוב יותר מידי קדימה אלא רק על המשחק הבא. אנחנו לא רוצים להירגע אלא רק לשים את הרגל על הגז".

החלוץ ברק בדש שערך את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים אמר: "אי אפשר להסביר את התחושה במילים, היה משחק גדול של מכבי והיתה אווירה פנטסטית. אני התרגשתי בהתחלה אבל אח"כ נכנסתי לעניינים ואני שמח להיות חלק מהמועדון הענק הזה. מאוד רציתי לכבוש היום אבל אני אעשה את המקסימום במשחקים הבאים. היה טירוף כל השבוע באימונים, יש חברים מדהימים במכבי וקיבלו אותי טוב מאוד, היתה הרבה דרכות לקראת המשחק ומההתחלה באנו לנצח".