פאולו סוזה דיבר על הגעתם של ברק בדש ורמי מארבאל לקבוצה כמו גם החלוץ ראדה פריצה: "אנחנו נשתפר מהתחרות בהרכב"

לאחר הניצחון השבוע בנתניה על בני סכנין התפנה המאמן פאולו סוזה להתייחס לשני השחקנים הדשים של הצהובים. סוזה מאמין כי ברק בדש שהגיע מעירוני קרית שמונה ורמי מארבאל הצרפתי שהגיע מגנט יוסיפו לקבוצה: "אני חושב שיש להם מאפיינים שונים מהשחקנים שיש לנו. כרגע הסגל שלנו קצר ואני זוכר שדיברנו במשך זמן מה על המספרים בסגל ועכשיו אתם יכולים לראות שהוא קצר. מהסיבה הזו אנו מחפשים להרחיב את הסגל עם שחקנים נוספים שיוכלו לעזור לנו. מעבר לכך כל הבחורים שלנו בקבוצה תמיד עוזרים לשחקנים חדשים להשתלב בקבוצה ולהבין את מה שאנחנו צריכים לעשות בכל עמדה על המגרש בכדי שנוכל כולנו ביחד לשחק טוב ולהשיג ניצחונות".

http://www.youtube.com/watch?v=IBrUSEeUSCk

סוזה הרחיב מעט על המגן הצרפתי רמי מארבאל מולו התמודד פעמיים כמאמן וידאוטון נגד גנט באירופה ליג: "הוא שחקן עם הרבה ניסיון, שיחק בליגות עם רמת אינטנסיביות גבוהה ודרישות טקטיות גדולות. מהסיבות האלה אני מצפה שהוא יהיה שחקן שיעזור לנו ושיבין מהר את מה שאנחנו רוצים ממנו בחצי העונה שנשארה".

החלוץ ראדה פריצה הוסיף על הצטרפותם של השניים: "זה תמיד טוב שיש תחרות בהרכב, אנו מרגישים שאנחנו נגדל מהתחרות והיא תשפר אותנו. במשחקים שראיתי את ברק בדש הוא נראה שחקן טוב מאוד וזה מה שאנחנו צריכים, שחקנים טובים".