שחקני הקבוצה אירחו מאות ילדים משלוש עמותות במסגרת פרויקט הדגל של עמותת "רוח טובה"

באיחור אופנתי של שבוע, כתוצאה ממזג האוויר הסוער בשבוע החולף, מכבי תל אביב ציינה את "יום המעשים הטובים" במתחם קרית שלום. "יום המעשים הטובים" הוא פרויקט הדגל השנתי של עמותת "רוח טובה", עמותה המפתחת את תחום ההתנדבות בישראל. היום המיוחד הזה נערך מאז 2007 במטרה לעודד את רוח ההתנדבות והערבות ההדדית בחברה הישראלית. השנה הוחלט במכבי תל אביב לנצל אותו לטובת אירוח של מאות ילדים משלוש עמותות איתן המועדון נמצא בקשר רציף: עמותת "חינוך לפסגות", עמותת "תפוח" ועמותת "גדולים מהחיים".

הפעילות נתמכה ע"י "המועצה להסדר ההימורים בספורט" המעודדת פעילות קהילתית, כאשר ילדי העמותות אף קיבלו הזדמנות לזכות בחבילות שי מתנת "ווינר". כחלק מהפעילות אורגנו שלוש עמדות הפעלה להנאת הילדים כאשר עמדת "גלגל המזל" טמנה בחובה את הפרס של "ווינר" אותו קיבלו הזוכים המאושרים מידיהם של שחקני הקבוצה. מלבד עמדות ההפעלה זכו הילדים לזמן איכות בחברת שחקני הקבוצה ולא הסתירו את שמחתם. הילדים הצטלמו, קיבלו חתימות וברכות ונהנו מכל רגע בחברת השחקנים.

עמותת "חינוך לפסגות" היא עמותה שהוקמה למען יצירת שוויון הזדמנויות בחינוך, במטרה לצמצם את הפערים הגדלים בחברה הישראלית. מקימי העמותה הבינו שקבוצת התלמידים הטובים והמוכשרים בשכונות המצוקה, הם האחרונים לקבל תמיכה וחיזוק.

עמותת "תפוח" עוסקת במתן הזדמנות שווה לאוכלוסיות הפריפריה הגיאוגרפית והחברתית בישראל באמצעות כלים טכנולוגיים ופיתוח כישורי חיים. העמותה פועלת מאז שנת 2000 לצמצום הפערים החברתיים באמצעות הנגשת המידע והטכנולוגיה.

עמותת "גדולים מהחיים" היא עמותה שהוקמה בשנת 2000 על ידי הורים לילדים חולי סרטן במטרה להעניק לילדים החולים במחלה סיוע בהתמודדות איתה. הסיוע נעשה באמצעות סיוע נפשי ובריאותי, יצירת חוויות משמחות לצד שיפור הטיפול והתנאים הרפואיים.