שחקני הקבוצה הגיעו למתחם הרכבת בארלוזרוב בשביל לשמח את ילדי גדולים מהחיים

עושה רושם שזה כבר הפך למסורת. שחקני מכבי תל אביב מגיעים לחגוג את חג הפורים עם ילדי עמותת גדולים מהחיים במסגרת אירוע "רכבת החיוכים". זאת השנה העשירית בה רכבת ישראל ועמותת גדולים מהחיים מוציאים לדרך רכבת חגיגית שאוספת מאות ילדים חולי סרטן ואת בני משפחותיהם לנסיעה חגיגית שעוצרת בתחנת תל אביב מרכז. במתחם הרכבת מחכה לילדים הפנינג חוויתי עם מסיבת ריקודים, מעגל מתופפים, איפור אומנתי ועוד שלל פעילויות. רכבת החיוכים נוסעת מתחנת חיפה מרכז השמונה ועד תחנת באר שבע האוניברסיטה, עם עצירה בתחנת תל אביב סבידור מרכז שם נערך ההפנינג.

לאירוע הגיעו הבוקר ארבעה משחקי הסגל: גל אלברמן, ברק בדש, דור מיכה והשוער חואן פאבלו קולינאס. גל אלברמן, שכבר הפך למנוסה באירועים מהסוג הזה, התייחס לחוויה: "אנחנו מאד שמחים להיות פה. באופן אישי, זאת השנה הראשונה שלי פה אחרי שבשנה החולפת לא הייתי. יש דברים שעושים טוב על הלב, הרבה מעבר לספורט, הרבה מעבר לכדורגל. אם אנחנו מצליחים, אפילו מעט, לעשות טוב על הלב של הילדים האלה אז זאת משימה מבורכבת מבחינתינו. אנחנו מוכנים לעשות הכל בשביל הילדים ולהיות חלק מזה זה כיף גדול".

http://www.youtube.com/watch?v=Z59Eyuvfsic&list=UU-oWQqnf8B8a_TsmVi0mTUghttp://www.youtube.com/watch?v=Z59Eyuvfsic&list=UU-oWQqnf8B8a_TsmVi0mTUg