נערים ב' ושתי קבוצות נערים ג' רשמו ניצחונות בעוד שבת מוצלחת במחלקת הנוער

קבוצת נערים א' של המועדון הגיעה אמש למשחק חוץ נגד הפועל חיפה וספגה את הפסדה השלישי בלבד העונה, ההפסד היחיד של קבוצות המחלקה בשבת המשחקים הזו. החניכים של אליעזר בן אהרון הצליחו רק להשוות זמנית בתחילת המחצית השנייה מרגלי רז יצחק אך ספגו שער דרמטי בדקה האחרונה ונכנעו 2-1. למרות ההפסד הצהובים נשארו במקום השני בטבלה כאשר לפניהם שני משחקי דרבי רצופים, רבע גמר גביע המדינה בשבת הבאה ומשחק ליגה שבוע לאחר מכן.

שחקני מכבי תל אביב 'אלי פוקס' שמרו על המקום הראשון בטבלת ליגת נערים ב' ארצית דרום עם ניצחון חוץ נאה, 3-0 על מ.ס אשדוד. שי גולן, עומר לקאו ועמית כהן כבשו ועזרו לקבוצה של ארז בלפר לשמור גם על פער שש הנקודות מהדולקת אחריהם, הפועל תל אביב. קבוצת נערים ג', מכבי תל אביב 'אלדד' גברה 0-7 על הפועל קרית אונו בעזרת צמדים של אייל חן ואלמוג אילון ושערים נוספים של נעם כהן, אוראל טיסונה ואופק בלס. נערים ג'2 גברו במשחק מותח על הפועל רעננה בתוצאה 2-3 כאשר הם כבר הובילו 0-3 אך ראו את האורחים מצמקים את התוצאה במחצית השנייה.

דסלין בלאצ'או כבש צמד וירדן שועה הוסיף לזכות נערי ג'2 ששמרו על המקום השלישי בטבלה ועל הסטטוס קוו בצמרת ליגת נערים ג' שרון. הצהובים מדורגים מתחת למכבי פתח תקווה ומכבי נתניה כאשר שלוש הקבוצות מופרדות בפער של נקודה אחת מהשנייה. ילדים א' דרום של המועדון אירחו בדרית שלום את הדרבי נגד הפועל תל אביב ופתחו טוב עם שער של גל פורת כבר בדקה השנייה. עוד במחצית הראשונה הצליחו האורחים להשוות ולקבוע את תוצאת הסיום על 1-1. ילדים א' צפון חזרו מחדרה עם ניצחון 0-4 על הפועל המקומי משערים של גיא בן ארוש (צמד), רון רחימי ובר ארד. ילדים ב' דרום גברו 1-2 על הפועל רמת השרון וילדים ב' צפון ניצחו את הפועל מטה אשר בתוצאה 1-5.