מלבד הפסד בודד כל קבוצות המחלקה השלימו עוד שבת מלאת ניצחונות

מלבד קבוצת הנוער שהמשיכה בכושר הטוב שלה עם ניצחון על עירוני קרית שמונה גם שאר קבוצות המחלקה ניסו להמשיך להצליח. עבור קבוצת נערים א' של המועדון, מכבי תל אביב 'עודד' הייתה זו הזדמנות שנייה בתוך שבוע לסיים דרבי בצורה מוצלחת, הזדמנות אותה הצהובים לקחו. לאחר שבשבת הקודמת ניצחו נערי א' את הפועל ת"א בוולפסון במסגרת רבע גמר גביע המדינה הפעם הם עשו זאת גם בליגה. שער יחיד של רז יצחק בדקה ה-14 העניק לחניכים של אליעזר בן אהרון ניצחון חוץ יוקרתי וחשוב שמשאיר אותם צמודים למכבי חיפה בפסגת ליגת נערים א' על.

קבוצת נערים ב' של המועדון, מכבי תל אביב 'אלי פוקס' רשמה ניצחון ביתי 0-2 על מכבי חיפה ושמרה על הפער בפסגת ליגת נערים ב' ארצית דרום. החניכים של ארז בלפר כבשו מרגלי רוי רונן ורן ואתורי והבטיחו שבוע נוסף בראש הטבלה עם פער של שש נקודות מהיריבה העירונית הפועל ת"א. ההפסד היחיד של כל קבוצות המחלקה בשבת הגיע לנערים ג', מכבי תל אביב 'אלדד' שספגה הפסד שני בלבד העונה במחזור ה-21 עם 1-0 בחוץ להפועל רמת גן. קבוצת נערים ג'2 עלתה למקום השני בטבלת ליגת נערים ג' שרון עם ניצחון 0-2 על מכבי הרצליה, פרינס תומס ודסלין בלאצ'או כבשו.

ילדים א' דרום המשיכו בכשור הטוב שלהם עם ניצחון ביתי 0-2 על בית"ר ירושלים בקרית שלום. ניב אבוטבול ואדיר חרדון כבשו לחניכים של אייל צחי עבורם היה זה ניצחון עשירי ב-11 המשחקים האחרונים. ילדים ב' דרום סיימו את משחקם בשבת עם ניצחון נאה 2-6 על בית"ר ירושלים בקרית שלום וילדים ב' צפון השלימו את השבת המוצלחת של קבוצות המחלקה עם ניצחון ביתי משלהם, 1-3 על בית"ר טוברוק בהדר יוסף.