צמד של אופק ברזני העניק לצהובים ניצחון חשוב בנתניה שהעלה אותם למקום השני בטבלת ליגת העל לנוער

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב המשיכה בכושר הטוב שלה גם במשחק החוץ נגד מכבי נתניה עם ניצחון 0-2 חשוב. עם חמישה ניצחונות מששת המחזורים הקודמים וצמצום הפער מהמוליכה מכבי חיפה לארבע נקודות הגיעו הצהובים למתחם האימונים החדש של מכבי נתניה ופתחו בסערה. כבר מהפתיחה החניכים של זיו אריה השתלטו על המשחק ובדקה ה-3 אופק ברזני תירגם את היתרון במגרש ליתרון על לוח התוצאות. כדור רוחב מדויק של סער קלדרון מאגף שמאל מצא את ברזני שתופקד היום בהתקפה וזה דחק פנימה את השער הראשון במשחק.

המחצית הראשונה המשיכה להיות בשליטה של הצהובים כאשר שקד אזולאי ניסה לכבוש את שערו  ראשון העונה אך הבעיטה שלו מתוך הרחבה עלתה מעל למסגרת.  המארחים היו קרובים להשוות לאחר טעות בהגנת הצהובים אך סהר חסון הצליח להדוף. מנגד דניאל גרץ היה קרוב מאוד לכיבוש אך הבעיטה שלו חלפה סמוך לעמוד והורידה את הקבוצות להפסקה ביתרון 0-1 למכבי ת"א 'שחר'. בתחילת המחצית השנייה המארחים מצאו את המשקוף עם בעיטה חופשית מסוכנת אך לאחר מכן הצהובים יצאו למספר התקפות מהירות ומסוכנות שבאחת מהן מצאו את השער השני.

הגבהה מדויקת של סוהיל ארמלי מצאה את הראש של אופק ברזני שנגח בעוצמה את השני שלו ושל קבוצתו בדקה ה-55. הצהובים נראו בטוחים ביתרונם אך עדיין היו זקוקים להצלה מצוינת של סהר חסון שחיפה על שגיאה בהגנה ועצר את הבעיטה של נור ביסאן. עד לסיום המשחק שחקני קבוצת הנוער המשיכו לצאת למתפרצות מהירות כאשר שלושה מהמחליפים קיבלו בתורם הזדמנות להגדיל עוד את היתרון. אייזק שחוח, יונתן כהן ואליאל פרץ החמיצו את ההזדמנויות הללו ביחד עם גיא אביב שסחט הצלה מדין גל בשערה של מכבי נתניה.

עד לסיום נשארה התוצאה בעינה ומכבי ת"א 'שחר' השלימה ניצחון שישי בשבעת המחזורים האחרונים ומשחק שישי ברציפות ללא ספיגת שער. החניכים של זיו אריה עלו בעזרת הניצחון למקום השני בטבלה על חשבונה של בית"ר טוברוק שסיימה בתיקו 0-0 באשדוד ושמרו על פער 4 הנקודות ממכבי חיפה שניצחה 1-5 בקרית שמונה.

טבלת ליגת העל לנוער