הצהובים הפכו פיגור מוקדם לניצחון בזכות שערים של זהבי, בן בסט ובדש

מכבי תל אביב העפילה הערב למקום השני בזכות ניצחון 1-3 על בני סכנין במשחק שנערך באצטדיון הטוטו בעכו. מוחמד גדיר קבע יתרון מוקדם אחרי חמש דקות בלבד וחמש דקות לתום המחצית ערן זהבי המשיך את כושר ההבקעה הפנטסטי שלו וקבע את השוויון. הצהובים המשיכו את המומנטום בפתיחת המחצית השנייה ובדקה ה- 51 עדן בן בסט שכפל את השער שלו מהשבוע שעבר ונגח כדור חוזר לרשת של קנדיל. לקראת סיום המשחק סכנין נשארה בעשרה שחקנים ובדש קבע את תוצאת המשחק. בעקבות התיקו של באר שבע בקרית שמונה, מכבי תל אביב צמצמה את הפער מהמקום הראשון לשתי נקודות בלבד וכעת תתפנה לארח את בית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר בשבוע הבא.

כבר בהתקפה הראשונה של המארחת מוחמד גאדיר מצא את הרשת, אחרי שיובאנוביץ' חלף על פני כל ההגנה והשאיר את החלוץ לא מכוסה. חמש דקות לקח לצהובים לחזור לעניינים אחרי שזהבי המשיך מסירה של דור מיכה בבעיטה שנהדפה אצל קנדיל. דור מיכה נכנס לעניינים ובדקה ה- 27 סידר לאיגיבור נגיחה שלא מצאה את המסגרת. שלוש דקות אחר כך מיכה ניסה בעצמו לאיים על השער אבל פספס את המסגרת ואחרי עוד שבע דקות הגביה כדור מושלם לאיגיבור שהחמיץ את המסגרת משני מטרים. חמש דקות להפסקה לזהבי נמאס, הקשר קיבל את הכדור שני מטרים מחוץ לרחבה, סידר אותו לרגל ימין ובעט כדור חד לשער של המארחת. זהבי עם תריסר שערים העונה ממשיך לכבוש בכל משחק העונה.

טל בן חיים נכנס לשחק בפתיחת המחצית השניה ועוד לפני שהשעון השלים סיבוב הוא שרף את האגף השמאלי ובעט מזווית חדה כדור מסוכן. שתי דקות חלפו ושוב בן חיים ברח למגן שלו, חתך לאמצע ובעט את הכדור רחוק מהמסגרת. אחרי עוד שלוש דקות הלחץ הניב פרי, אחרי שדור מיכה בעט כדור שנעצר במשקוף ובן בסט נגח את הכדור החוזר לרשת של קנדיל. שער שני לבן בסט בתוך ארבעה ימים והשלישי שלו בליגה העונה. דווקא אחרי שער היתרון המארחת נכנסה למשחק והחלה לסכן את השער. פאס וקאסום ניסו את מזלם בבעיטות מרחוק ופיראס מוגרבי קיבל כדור ארוך מאחורי קו ההגנה אבל לא מצא את המסגרת. בדקה ה- 84 טל בן חיים הקדים את עלי עוסמן שפגע בו מאחור והורחק מהמגרש וחמש דקות אחר כך בדש סגר את הסיפור בעזרת מסירה מוצלחת של זהבי.