קבוצות ילדים ג' צפון וטרום ב' דרום של מכבי תל אביב זכו אתמול בגביע המדינה

שני גביעים ראשונים למחלקת הנוער בעונת המשחקים הנוכחית הגיעו אתמול באדיבותן של קבוצות ילדים ג' צפון וטרום ב' דרום. שני משחקי הגמר הראשונים של קבוצות המחלקה מתוך שישה הסתיימו ברגל ימין כאשר הראשונה להניף את הגביע הייתה קבוצת טרום ב' דרום של המאמן אסף פרופטה ועוזרו אלירן מזרחי. ילדי טרום ב' דרום, שנתון 2004 גברו על מכבי פתח תקווה בתוצאה 1-9 בעזרת שערים של אוסקר גלוך (4), אורי קריחלי (2), אופק נחום, רותם גרמה ואריק דויד.

מיד לאחר הגמר הראשון של קבוצות מכבי תל אביב עלתה לכר הדשא באצטדיון רמת גן קבוצת ילדים ג' צפון של המאמן מיכה דהאן ועוזרו גיא שמש. ילדי ג' צפון התמודדו מול הפועל ראשון לציון וזכו בגביע לאחר ניצחון 3-6 בעזרת צמד של טים פריצה (בנו של ראדה פריצה), צמד של רוי מעיין ושערים של ניב ברקוביץ' ועומר סניור. שלושה משחקי גמר נוספים של קבוצות המחלקה ייערכו ביום שלישי הקרוב (22.4) כאשר קבוצות נערים ב', נערים ג'2 וילדים ב' דרום ינסו גם הן לנצח את משחקי הגמר שלהן. הקבוצה השישית של מכבי שתתמודד בגמר גביע היא קבוצת נערים א' שתפגוש בחודש הבא (13.5) את מכבי חיפה.

סגל קבוצת טרום ב' דרום:  דניאל אזרזר, עמית בכר, יהונתן ברוך, בן גולד, אוסקר גלוך, אריק דוד, עדן ולמר, אלכסנדר טבצ'ניקוב, אוראל יהושע, מתן כהן, עמית לוי, הראל מונטיפיורי, אופק נחום, אדיר קורדובה, שלו ראובן.

סגל קבוצת ילדים ג' צפון: יונתן אימברג, יהלי בן ארי, גבריאל בנבניסטי, ניב ברקוביץ, תום חרמש, נועם כהן, מייקל מור, עיליי נמני, אופק ספיר, רועי פז, ירון קיס, שחר רוזן, נועם אליאב, הראל בן יהודה, מור בסיס, יואב הורוביץ, תומר יעקובי, ירון מדינה, רוי מעיין, גיא סביליה, שי סקל, טים פריצה, אורי קסטיאל, בן רויטמן.