קבוצת נערים ב' ממשיכה להרשים, נערים א' סיימו בתיקו ביתי נגד הפועל רמת גן

קבוצת נערים א' של המועדון הייתה שותפה היום למשחק מרתק ורב תהפוכות בסיומו ירדה מעט מאוכזבת לאחר שוויון 3-3 עם הפועל רמת גן. החניכים של אליעזר בן אהרון שעדיין שומרים על המקום השני בטבלה עלו ליתרון ראשון משער של בן שוגל בדקה ה-22. שערו השביעי של החלוץ מאז הצטרף לקבוצה החזיק את הצהובים ביתרון עד אשר האורחים השוו שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה. מחצית שנייה סוערת ראתה את רז יצחק מחזיר את היתרון לנערים א' לפני שהאורחים כבשו פעמיים ועלו ליתרון 3-2.

גבריאל קניקובסקי היה זה שאמר את המילה האחרונה במשחק וקבע את התוצאה הסופית בדקה ה-74 עם שערו הרביעי במדי מכבי ת"א 'עודד'. הצהובים התרחקו מעט מהמוליכה מכבי חיפה שהגדילה את הפער בפסגה לחמש נקודות כאשר נותרו שישה מחזורים לסיום העונה. קבוצת נערים ב' של המועדון, מכבי ת"א 'אלי פוקס' המשיכה את הכושר המצוין שלה עם 1-5 משכנע על בני יהודה. עומר לקאו ואיילון אלמוג כבשו צמדים, עבד על סאלם סלאמה הוסיף ושוער הצהובים עומר כץ מנע מהאורחים אפשרות לחזור למשחק כאשר עצר כדור עונשין מ-11 מטר במצב של 1-2.

מכבי תל אביב 'אלדד', קבוצת נערים ג' של המועדון אירחה את מכבי חיפה וסיימה בתיקו 0-0. נערים ג'2 שבאמצע השבוע ישחקו בגמר גביע המדינה ספגו הפסד ליגה שלישי ב-25 מחזורים עם 3-2 למכבי פתח תקווה. דסלין בלאצ'או ופרינס תומס כבשו לחניכים של חיים סיטון. קבוצת ילדים א' דרום גברה בחוץ 1-0 על הפועל רמת השרון משער של לאון גורדשוב ושמרה על המקום הראשון. ילדים א' צפון סיימו בתיקו 1-1 נגד מכבי חיפה בקרית שלום, אייל חן השווה במחצית השנייה לזכות החניכים של אריק לוי. ילדים ב' דרום רשמו את הניצחון הגבוה ביותר של קבוצות המחלקה בשבת עם 0-10 על הפועל ראשון לציון מערב.