ניצחון חוץ חשוב צימק את הפער ממכבי חיפה לשתי נקודות בלבד. כהן (10), ברזני (28) וגרצ'קין (60) כבשו לצהובים

המחזור ה-25 של ליגת העל לנוער העניק לקבוצת הנוער הזדמנות לצמק את הפער בצמרת ליגת העל לנוער. הצהובים עשו את שלהם עם ניצחון 3-2 באצטדיון גרונדמן על הפועל רמת השרון שלאחריו הגיע התיקו של המוליכה מכבי חיפה שהוריד את הפער לשתי נקודות בלבד. הדרך לניצחון ולצמצום הפער לא הייתה קלה אם כי החניכים של זיו אריה החלו את המשחק נגד רמת השרון בצורה מבטיחה מאוד. שתי הזדמנויות מהירות של סער קלדרון שנהדף ע"י השוער ודן גלזר שראה את הנגיחה שלו נהדפת מהקו אותתו על כוונות הצהובים. בדקה העשירית הכוונות הללו תורגמו לשער ראשון לאחר פריצה מהירה באגף של גיא אביב והכנה טובה ליונתן כהן שדחק מקרוב את שערו השביעי העונה.

המארחים ניסו לחזור למשחק אך סהר חסון מנע שער מבר שם טוב ואיפשר לאופק ברזני להכפיל את היתרון בדקה ה-28 לאחר שמסירת עומק של דן גלזר העמידה אותו מול שוער המארחים. מיד לאחר השער השני של הצהובים סיפק גיא אביב פריצה נוספת באגף שהסתיימה הפעם בבעיטה מעל המשקוף. שחקני רמת השרון הצליחו לצמק לפני ההפסקה משער של סהר דנן ובתום 45 הדקות הראשונות יתרון מכבי תל אביב 'שחר' עמד על 1-2. תחילת המחצית השנייה הביאה לידי ביטוי את המחליפים שהכניס המאמן זיו אריה למשחק כאשר תחילה היה זה דור פרץ שהתקרב לכיבוש פעמיים בתוך דקה.

דווקא לאחר ההזדמנויות הטובות של הצהובים להגדיל את היתרון הגיע שער השוויון של המארחים שיצאו למתפרצת מהירה בסיומה כבש רייאן גרכד. שלוש דקות בלבד החזיק השוויון עד אשר מחליף נוסף של מכבי, מקסים גרצ'קין כבש בסיומה של התקפה מהירה עם חילופי מסירות שהותירו אותו לבד מול שוער רמת השרון. סוהיל ארמלי עוד ניסה לכבוש במספרת אקרובטית אך השער הראשון של גרצ'קין במדי קבוצת הנוער היה השער האחרון במשחק ושלוש הנקודות נסעו לקרית שלום לאחר ניצחון חשוב 3-2. הפער כאמור בין הצהובים המדורגים במקום השני בטבלה למובילה מכבי חיפה ירד לשתי נקודות בלבד כאשר נותרו עוד חמישה מחזורים בלבד לסיום העונה. בשבת הבאה תארח מכבי תל אביב 'שחר' בקרית שלום את בית"ר ירושלים. 

טבלת ליגת העל לנוער

לוח משחקים