כל קבוצות המחלקה עלו על כר הדשא של בלומפילד אמש להקפות המסורתיות של סיום העונה

עונה מוצלחת נוספת של מחלקת הנוער מתקרבת לסיומה כאשר קבוצות המחלקה כבר צברו לעצמם מספר גדול של תארים. אמש במחצית משחק הקבוצה הבוגרת נגד בני סכנין נערך הטקס המסורתי בו כל קבוצות מחלקת הנוער ערכו הקפות מסביב למגרש לציון הישגיהם היפים במהלך העונה. הקבוצות שזכו בתארים הציגו אותם לראווה וכל קבוצות המחלקה ביחד הקיפו את המגרש עם דגלי מכבי וזכו לעידוד מהקהל. הקבוצה הבכירה ביותר בסיבוב ההקפות הייתה כמובן קבוצת הנוער שאתמול חתמה עוד עונה טובה. החניכים של המאמן זיו אריה ועוזריו גילי לנדאו ובועז ברכה החלו את העונה עם זכייה בגביע אלוף האלופים אותו הציגו כמובן בהקפות וסיימו אותה עם מקום שני בליגה.

גם קבוצת נערים א' הגיעה להקפות המחלקה עם התרומה שלה לארון הגביעים של מכבי תל אביב. החניכים של המאמן אליעזר בן אהרון ועוזריו גדי ברומר ורביב דקר זכו רק בשבוע שעבר בגביע המדינה לנערים א' לאחר ניצחון 0-4 מרשים על מכבי חיפה. קבוצת נערים ב' הייתה הקבוצה המעוטרת ביותר בהקפות המחלקה לאחר שכבר השלימה דאבל של אליפות וגביע. החניכים של המאמן ארז בלפר ועוזריו חיים לנציאנו ואיתן כץ החלו את צבירת התארים בסוף חודש אפריל עם זכייה בגביע המדינה לאחר ניצחון בגמר על בית"ר טוברוק. הדאבל הושלם לאחר שניצחון בדרבי בתחילת החודש הנוכחי העניק להם גם את תואר האליפות.

קבוצת נערים ג' של המאמן שלומי מיטלקה ועוזרו גיל מלצר סיימה אתמול את העונה בליגה במקום השלישי אך גם היא הניפה גביע העונה לאחר זכייה בטורניר 'נייקי ישראל'. קבוצת נערים ג'2 של המאמן חיים סיטון ועוזרו חיים נמני ערכה את הסיבוב שלה על כר הדשא בבלומפילד עם גביע המדינה בו זכתה העונה. קבוצת ילדים א' דרום של המאמן אייל צחי ועוזרו ישראל קקון זכתה רק אתמול בבוקר באליפות וכמה שעות מאוחר יותר הציגה לראווה את צלחת האליפות בבלומפילד. גם קבוצת ילדים א' צפון של המאמן אריק לוי ועוזריו יותם פרי ואביב ריין הנמצאת לפני סיומה של עונה טובה השתתפה בהקפות.

https://www.youtube.com/watch?v=RYvrvE14AuI

הבאה בתור הייתה קבוצת ילדים ב' דרום שכבר הספיקה לזכות העונה בגביע המדינה אותו כמובן לא שכחו להראות שחקניה במהלך ההקפות. הקבוצה של המאמן אורי דוד ועוזרו קובי עוזר ויכולה להיות הקבוצה השנייה של המחלקה שתשלים דאבל כאשר היא מובילה את הטבלה עם שני מחזורים לסיום. לאחריה עלתה על כר הדשא בבלומפילד קבוצת ילדים ב' צפון של המאמן עדי סומך ועוזרו אלון פלג. קבוצות נוספות שהגיעו להקפות עם התארים בהם זכו העונה: קבוצת ילדים ג' צפון של המאמן מיכה דהן ועוזריו גיא שמש ויואב איזובר וקבוצת טרום ב' דרום של המאמן אסף פרופטה ועוזרו אלירן מזרחי שזכו בגביע המדינה.

שאר קבוצות המחלקה שהשתתפו בהקפות: קבוצת ילדים ג' דרום של המאמן לאון אסרף ועוזרו ליעד אוזן, טרום א' דרום של המאמן כפיר אלפונטה ועוזרו עידן קזיניץ, טרום א' צפון של המאמן אלירן סלמן ועוזרו רן דור וטרום ב' צפון של המאמן שי לוי ועוזרו גיא שלום.