הצהובים עשו את שלהם בפתח תקווה אך תיקו של מכבי חיפה בב"ש העניק לה את התואר

לאחר התיקו של מכבי תל אביב 'שחר' במחזור הקודם מרוץ האליפות נותר פתוח לקראת משחק החוץ של הצהובים היום נגד מכבי פתח תקווה. החניכים של זיו אריה הגיעו למשחק שנערך מחזור אחד לסיום ליגת העל לנוער מהמקום השני בטבלה עם שש נקודות פחות מהמוליכה מכבי חיפה. הצהובים הראו כי למרות הפער מהפסגה הם עדיין מאמינים ופתחו את משחק הצמרת נגד השלישית בטבלה בצורה חזקה מאוד. כבר בדקה השנייה הגיע השער הראשון כאשר דור פרץ כבש את שערו השני העונה והעלה את מכבי ת"א 'שחר' ליתרון 1-0 מוקדם.

הקשר שחוזר לכושר טוב לאחר פציעה שהשביתה אותו לחלק נכבד מהעונה הוסיף עוד אחד למאזנו כבר בדקה העשירית והכפיל את יתרון הצהובים. כאשר במשחק המקביל בבאר שבע מכבי חיפה נקלעה לפיגור הצהובים המשיכו להגדיל את היתרון שלהם בפתח תקווה. סוהיל ארמלי השלים מחצית ראשונה מצוינת של מכבי ת"א 'שחר' וכבר בדקה ה-30 קבע 3-0 צהוב עם שערו השישי העונה. לאחר מכן חיפה השוותה בבאר שבע ובהפסקת שני המשחקים הפער בצמרת עמד על ארבע נקודות.

במחצית השנייה המארחים מפתח תקווה הצליחו לצמק את התוצאה אך 4-1 של אליאל פרץ לא השאיר מקום לספק לגבי זהות המנצחת במשחק. התוצאה הסופית נקבעה על 4-2 למכבי ת"א 'שחר' לאחר שער מצמק נוסף של פתח תקווה אך לצערם של הצהובים תוצאת התיקו של מכבי חיפה בבאר שבע נשארה בעינה. מכבי תל אביב 'שחר' צימקה את הפער בטבלה לארבע נקודות אך איבדה סיכוי לזכות בתואר עם מחזור אחד בלבד לסיום העונה. בשבת הבאה תארח מכבי ת"א 'שחר' בקרית שלום את הפועל באר שבע למשחק שיחתום את עונת 13/14 של מכבי ת"א 'שחר'.