• את ההופעה הוא שמר לחגיגות בפארק הירקון

מכבי תל אביב חגגה בסטייל אליפות שנייה ברציפות עם חגיגות מרהיבות בגני יהושע

רק לפני שנה חגגנו בכיכר רבין אליפות ראשונה לאחר עשר שנים והיום זה קרה שוב. הבמה הפעם הייתה גני יהושע ועשרות אלפי אוהדים הגיעו לחגיגות הרשמיות של אלופת המדינה לעונת 13/14, מכבי תל אביב. את האירוע נבחרו להנחות הראל סלוצקי ועופר דומינגז, שדרני רדיו תל אביב וכוכבי התוכנית "גולסטאר". השניים דאגו להלהיב את האווירה ביחד עם שי סידי שנתן לאוהדים להרגיש בבלומפילד עם טקס הצגת שחקנים בלתי נשכח. כל אחד משחקני האלופה קיבל את הכבוד המגיע לו כאשר סידי צעק את שמו ביחד עם עשרות אלפי האוהדים.

הפתיחה המרשימה לחגיגות הייתה רק המנה הראשונה ולא הרבה לאחר מכן הגיע הרגע לו כולם חיכו. טקס הנפת צלחת האליפות יצא לדרך ושחקני הקבוצה הרימו את עשרות אלפי האוהדים באוויר כאשר הניפו גבוה את הפרס הגדול של עונת 13/14. לאחר שהשחקנים הקפיצו את הקהל הגיע הזמן לחלק האמנותי שסיפק כמה הפתעות עבור קהל האוהדים הענק שהגיע. חיוכים בקהל נראו כבר בברכות של דמויות תוכנית הסאטירה "בובה של לילה" שהוקרנו על המסכים. מיד לאחר מכן עלה לבמה מני עוזרי, סטנדאפיסט ואוהד מכבי מושבע שהצחיק את כולם עם כמה חיקויים של שחקני הקבוצה כאשר גם טל בן חייים הצטרף עם חיקויים משלו.

ההפתעה הגדולה שחיכתה לאוהדים הגיעה לאחר מכן בדמות שיר תודה מיוחד אותו חיברו אלירן אביטל ומאיר בנישתי. אביטל, גם הוא אוהד מכבי מושבע הצטרף לשחקנים על הבמה לשיר המיוחד שמטרתו להוקיר תודה לאוהדים שליוו את הקבוצה במשך העונה. אחרי כל ההפתעות והריגושים עדיין נותר זמן להופעה של יקיר בלומפילד, עומר אדם ואף אחד בקהל לא נותר אדיש. הזמר ששירו "נמס ממך" הפך לשיר קבוע במשחקי מכבי המשיך את האווירה החגיגית והמחשמלת עם הופעה שהשאירה את כל האוהדים על הרגליים.

החגיגה הגדולה נמשכה גם לאחר ההופעה של עומר אדם ועשרות אלפי האוהדים ניצלו כל רגע לקפוץ ולשיר עד שהאורות כבו. גם כשזה אכן קרה והחגיגה נגמרה כולם הלכו הביתה עם מנגינה אחת בלב – יש אליפות למכבי!!

עשרות תמונות נוספות של שמחה בצהוב כחול מהחגיגות מחכות לכם בעמוד הפייסבוק והגוגל פלוס של המועדון.