ניצחונות יפים לקבוצות נערים א' ונערים ב', הפסד דרמטי לקבוצת נערים ג'2

מלבד משחקה של קבוצת הנוער נגד הפועל חיפה שאר קבוצות המשיכו בשבת את משחקיהן בשלבים המכריעים של עונת 13/14. מכבי תל אביב 'עודד' המדורגת במקום השני בליגת נערים א' על גברה 0-6 בקרית שלום על הפועל ראשון לציון. רז יצחק כבש שלושער שהעלה את מאזנו העונה ל-24 שערים בכל המפעלים, דור גלילי, רועי צארום ועומרי הרמתי הוסיפו שער כל אחד. קבוצת נערים ב' של המועדון שמוליכה את הטבלה שלה המשיכה להרשים עם 5-2 נאה בחוץ על השלישית בטבלה מכבי פתח תקווה.

עומר לקאו כבש שלושער שהעלה את מאזנו המצוין ל-38 שערים בכל המפעלים ולני אהרון הוסיף צמד. החניכים של ארז בלפר שמרו בעזרת הניצחון על פער שש הנקודות מהפועל ת"א שבמקום השני כאשר לשתי הקבוצות נותרו שלושה משחקים לסיום העונה. נערים ג'2 יצאו למשחק חוץ אצל בני סכנין ולמרות יתרון 2-0 במחצית (נתנאל פרץ ופלג משה) ספגו הפסד 2-3 לאחר מהפך של המארחים במחצית השנייה. ילדים א' דרום רשמו ניצחון חוץ נאה בקרית אונו על הפועל המקומית לאחר שצמד של גל פורת ושער נוסף של רוי הרוש קבעו 3-0.

ילדים א' צפון השיגו ניצחון ביתי על מכבי פתח תקווה לאחד ששער יחיד של תמיר גלזר קבע 0-1. ילדים ב' דרום המשיכו בעונה המצוינת שלהם עם ניצחון חוץ 3-1 על עירוני מעלה אדומים. ילדים ב' צפון גברו בהדר יוסף 1-6 על מ.ס נשר.