מכבי קיימה את מסיבת העיתונאים לפתיחת העונה והציגה את מאמנה החדש-ישן אוסקר גארסיה

פתיחת עונת 14/15 צוינה היום כשמכבי תל אביב קיימה את מסיבת העיתונאים לפתיחת העונה בהשתתפות נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס, המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף והמאמן הראשי אוסקר גארסיה שחזר לצהובים אחרי עונה בברייטון האנגלית. נציג הבעלים אנגלידיס פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אנחנו מקיימים את מסיבת העיתונאים ערב פתיחת האימונים, אנחנו מאוד שמחים לקבל בחזרה את אוסקר גארסיה כמאמן מכבי, כולנו זוכרים מה אוסקר עשה פה בעבר ואנחנו מצפים לעונה החדשה ולהגשמת המטרות שלנו".

אוסקר גארסיה התקבל בחום, בירך את הנוכחים ב "בוקר טוב" בעברית ותחילה ביקש לברך את מועדון הכדורסל ומועדון הכדוריד של מכבי תל אביב על הזכיה שלהם באליפות המדינה. "אני שמח לחזור לכאן, החלום שלי הוא לשחק עם מכבי באירופה ואני מצפה לעתיד שלי כאן", אמר המאמן הספרדי, "עזבתי בגלל סיבות אישיות שרובן נפתרו, מכבי דיברו איתי אחרי שהמאמן הקודם עזב ואני מאוד שמח לחזור. אני מאמן טוב יותר, השתפרתי בשנה הזו ואני רוצה שהשחקנים ישתפרו גם הם בכל יום".

לקראת העונה הקרובה אמר אוסקר: "אני אוהב את האתגר כאן, אני יודע שמכבי זכו בשתי אליפויות וזה אתגר מעולה בשבילנו כי אנחנו יודעים שזו תהיה עונה קשה אבל יחד עם זאת אני בטוח שנוכל לעבור עונה פנטסטית. "אנחנו צריכים שחקנים רעבים להצלחה, אחד הדברים הקשים בכדורגל זה לנצח ואנחנו נעבוד על זה מבחינה מנטאלית ופסיכולוגית. צריך להיות חזקים כדי להצליח שלוש שנים ברציפות. אני בטוח שהעונה תהיה לנו הרבה תחרות וזה טוב לשחקנים ולמועדון, יש לנו שחקנים טובים וננסה להתחזק עוד כי אני רוצה את השחקנים הטובים ביותר".

https://www.youtube.com/watch?v=2o0czD8GARU

לגבי ההיערכות שלו למשחקים העונה אמר אוסקר: "ננסה לבחור את ה-11 הטובים לכל משחק אבל קחו בחשבון שהמאמן יודע הכל כולל מי פצוע או עייף, יש לנו סגל גדול עם הרבה אופציות וזה הדבר הטוב ביותר בשבילי.אני רוצה לשחק עבור האוהדים ומאוד רוצה שהם יהיו שמחים בעקבות נצחונות, אני רוצה לנצח עם כדורגל אטרקטיבי. אני אוהד של מכבי וכעת האוהדים של מכבי ידעו שמאמן את הקבוצה מישהו שאוהד את הקבוצה. אני רוצה שהאוהדים שלנו יהיו גאים בשחקנים".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף נשאל לגבי הבחירה באוסקר ואמר: "אוסקר הוא האופציה הטובה ביותר בשבילנו, המאמן עזב ואוסקר עזב את ברייטון ולכן זו היתה משוואה פשוטה. זה נותן יציבות לשחקנים ולמועדון וזו היתה החלטה פשוטה וברורה שקיבלנו. ג'ק ואני ידענו שזו תהיה המטרה הראשונה שלנו ואנחנו שמחים שזה התגשם". לגבי התחרות הצפויה בליגה אמר: " אנחנו מצפים שתהיה תחרות קשה העונה, כשמנצחים בכמה עונות הדבר הראשון שצריך הוא שיהיה רעב להצליח וזה הדבר הראשון שנצטרך". לגבי חלון ההעברות אמר:" נרצה לחזק את הקבוצה כדי להיות צעד אחד לפני כולם. בתחילת יוני עדיין מאוד מוקדם בשוק ההעברות אז לפעמים לדברים טובים צריך לחכות יותר. נרצה לחזק את הקבוצה ונהיה מוכנים למועד החשוב".

נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס נשאל לגבי עזיבת המאמן הקודם פאולו סוזה ואמר: "לא הופתעתי שפאולו רצה לעזוב כי זו היתה אפשרות שהחלה מספר שבועות לפני סיום הליגה. בכדורגל צריך להיות ערוכים לכל אופציה ואם מישהו יכול לשפר את האפשרויות שלו ע"י עזיבה אנחנו מבינים את ההחלטה, ידענו שזו תהיה אופציה והדברים האלו קורים. אנחנו מרוצים שאוסקר גארסיה חוזר אלינו.