אלופת המדינה וענקית הספורט אדידס משיקות את התלבושת הרשמית לעונת 14/15

אלופת המדינה מכבי תל אביב וענקית הספורט אדידס שמחות להודיע באופן רשמי על חוזה אימוץ לשלוש עונות עד לתום עונת המשחקים 2016/17.  במסגרת שיתוף הפעולה יתקיים חיבור רחב היקף בין מועדון הכדורגל הגדול בישראל לבין מותג הספורט המוביל בעולם. החיבור העוצמתי בין שני המותגים מבוסס על ערכים משותפים של מקצועיות, הישגיות וחדשנות. מכבי תל אביב בחרה באדידס כמלבישה הרשמית שלה בעקבות היותה מותג ספורט מוביל המתמחה בתחום הכדורגל. שיתוף הפעולה יאפשר למועדון להציע לאוהדים שלו מוצרים באיכות הגבוהה ביותר. אדידס בחרה  בשיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב בעקבות הסטנדרטים של מצוינות ניהולית של המועדון. החוזה לשלוש שנים מכיל בונוסים על בסיס הצלחות מקצועיות עפ"י מודלים הנהוגים במועדונים הגדולים באירופה.

החל מעונת המשחקים הקרובה (2014/15) אדידס הינה המלבישה הרשמית ומספקת הביגוד הרשמית של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, קבוצת הבוגרים ומחלקת הנוער על כל קבוצותיה. אוהדי מכבי יוכלו לרכוש את התלבושת הרשמית של הקבוצה ומוצרי מרצ'נדייז נוספים.

נציג הבעלים של מועדון הכדורגל מכבי ת"א, ג'ק אנגלידס, בירך את שתוף הפעולה ואמר: "אנו מאושרים כי חברת אדידס הפכה לשותף הטכני שלנו. אנחנו מאוד נרגשים ששני המותגים המובילים מאחדים כוחות כדי ליצור שותפות משמעותית וחזקה. אדידס היא החברה המובילה בענף הכדורגל ומתאימה לשאיפותיו של המועדון. ליין המוצרים החדש של מוצרי אדידס יספק לשחקנים וגם לאוהדים את מיטב הטכנולוגיה והעיצוב החדשניים ביותר. אנו בטוחים כי האוהדים שלנו יהנו ללבוש את התלבושת החדשה שתציג לראווה את הצבעים המסורתיים שלנו".

שלום מוליוב, מנכ"ל אדידס ישראל: "אנו נרגשים וגאים על החיבור עם המועדון המצליח בישראל ואנו מאמינים כי זו תחילתה של דרך משותפת ארוכת שנים, בעלת פוטנציאל ספורטיבי ומסחרי גדול. אנחנו שמחים לספק לקהל האוהדים של הקבוצה מוצרי ספורט ברמה הגבוהה ביותר – ובתור התחלה את חולצת המשחק בכחול וצהוב שהקהל כל כך אוהב".

אדידס היא נותנת החסות/השותפה הרשמית של כל טורנירי הכדורגל החשובים ביותר בעולם, כגון משחקי גביע העולם של פיפ"א, גביע הקונפדרציות של פיפ"א, ליגת האלופות של אופ"א, האירופה ליג של אופ"א ואליפות אירופה של אופ"א. בנוסף, נותנת אדידס חסות לכמה ממועדוני הכדורגל המובילים בעולם כגון ריאל מדריד (ספרד), באיירן מינכן (גרמניה), מילאן (איטליה), צ'לסי (אנגליה), פלמנגו (ברזיל) והחל מעונה 15/16 גם של אלופת איטליה יובנטוס.

מוצרי מכבי תל אביב של אדידס יימכרו בחנות הרשמית של המועדון, ברח' דיזינגוף 147, תל אביב ; בנקודת המכירה בקריית שלום, דרך בן צבי 106 תל אביב, ובחנות המוצרים און ליין.