עונת 13/14 במחלקת הנוער הסתיימה עם לא פחות מתריסר תארים והרבה סיבות לגאווה

עונה מוצלחת נוספת של מחלקת הנוער הגיעה לסיומה כאשר קבוצות המחלקה המשיכו להרחיב את ארון הגביעים של המועדון. 12 תארים קטפו קבוצות המחלקה – שלוש אליפויות, שישה גביעים, שני תארי 'סופר קאפ' וגביע טורניר 'נייקי ישראל'. קבוצת הנוער של המועדון, מכבי תל אביב 'שחר' תרמה את חלקה למאזן התארים כבר בתחילת העונה לאחר ניצחון 1-3 על מכבי חיפה במשחק ה'סופר קאפ'. בליגת העל לנוער החניכים של זיו אריה סיימו במקום השני בטבלה, שתי נקודות מתחת למכבי חיפה. הצהובים רשמו ביחד עם מכבי חיפה את מספר הניצחונות הגבוה בליגה (18) כמו גם את מספר שערי החובה הקטן ביותר (27).

בכל הקשור לשערי הזכות הצהובים סיימו כקבוצה הכובשת ביותר בליגה (60) אך לצערם זה לא הספיק בכדי להחזיר את תואר האליפות לקרית שלום. בנוסף במכבי ת"א 'שחר' יכולים להתגאות בעלייתו של דור ג'אן לסגל הבוגרים. החלוץ פתח את העונה בקבוצת הנוער והספיק לכבוש 11 שערי ליגה לפני שעלה לסגל הקבוצה הבוגרת וזכה להיות שותף ברגעים המכריעים של עונת האליפות.

קבוצת נערים א' של המחלקה, מכבי תל אביב 'עודד' זכתה להניף את גביע המדינה והיא עשתה זאת בסטייל. החניכים של המאמן אליעזר בן אהרון ועוזריו גדי ברומר ורביב דקר זכו בגביע לאחר ניצחון 0-4 מרשים על מכבי חיפה בגמר שנערך בשלהי חודש מאי. דניאל רחימי, רז יצחק, דור גלילי ורועי צארום כבשו ושלחו את כל הקבוצה לחגוג עם הגביע באצטדיון רמת גן. מלבד הזכייה בגביע שני שחקנים מנערים א', רז יצחק וראני חמזה קודמו במהלך העונה לקבוצת הנוער שם קיבלו הזדמנות להוכיח את עצמם.

קבוצת נערים ב' סיימה עונה מצוינת כאחת משתי קבוצות המחלקה שזכו בדאבל. החניכים של המאמן ארז בלפר ועוזריו חיים לנציאנו ואיתן כץ חגגו חלק ראשון בדאבל בסוף חודש אפריל עם ניצחון 1-3 בגמר גביע המדינה על בית"ר טוברוק. הדאבל נחתם לאחר שניצחון בדרבי בתחילת חודש מאי העניק להם גם את תואר האליפות. הדרך של שחקני מכבי תל אביב 'אלי פוקס' לאליפות הייתה מרשימה מאוד כאשר הם סיימו את העונה עם 27 ניצחונות, 3 הפסדים בלבד ו-9 נקודות הפרש מהמקום השני. בנוסף הפרש השערים של נערי ב' עמד בסיום העונה על 21-128 כאשר הכובש המצטיין של מכבי העונה היה עומר לקאו עם 33 שערי ליגה ו-41 בסך הכול.

קבוצת נערים ג' סיימה את העונה בליגה במקום השלישי אך רשמה הישג מרשים עם זכייה בטורניר 'נייקי ישראל' שנערך ברעננה בחודש מרץ. החניכים של המאמן שלומי מיטלקה ועוזרו גיל מלצר התגברו על קבוצות מכבי נתניה, בית"ר ירושלים, קבוצת נערים ג'2 של מכבי תל אביב ובגמר על הפועל ראשון לציון. קבוצת נערים ג'2 של המאמן חיים סיטון ועוזרו חיים נמני זכתה גם היא באחד משישה גביעי המדינה של קבוצות המחלקה לאחר ניצחון 1-3 בגמר על מכבי חיפה. נערי ג'2 קינחו בסיום העונה עם תואר נוסף אותו קטפו בטורניר 'אלוף האלופים' של נערים ג' שנערך באבן יהודה.

 קבוצת ילדים א' דרום של המאמן אייל צחי ועוזרו ישראל קקון זכתה באליפות לאחר שסיימה את העונה עם 77 נקודות ומאזן שערים מרשים של 12-95. הקבוצה השנייה של המחלקה שהשלימה דאבל של אליפות וגביע היא קבוצת ילדים ב' דרום. גביע המדינה הגיע תחילה בחודש אפריל לאחר שהחניכים של אורי דוד גברו בגמר 3-6 על מכבי חיפה. המאבק על תואר האליפות היה צמוד והוכרע רק במחזור האחרון שנערך ביום האחרון של חודש מאי. הפרש שערים הכריע את הכף לטובת ילדי ב' דרום שהגיעו למחזור הסיום כאשר הם תלויים בעצמם ועשו את העבודה עם ניצחון 6-1 בשכונת התקווה על בני יהודה ששלח אותם לחגוג עונה מצוינת.

גביע מדינה נוסף הגיע לקבוצת ילדים ג' צפון של המאמן מיכה דהן ועוזריו גיא שמש ויואב איזובר שהרוויחה אותו לאחר ניצחון 3-6 על הפועל ראשון לציון. השנתון הנמוך ביותר שקטף תואר העונה הוא שנתון 2004 של קבוצת טרום ב' דרום. החניכים של המאמן אסף פרופטה ועוזרו אלירן מזרחי זכו בגביע המדינה בחודש אפריל לאחר ניצחון 1-9 בגמר על מכבי פתח תקווה.