משחק ההכנה הראשון הסתיים בניצחון מצמד של זהבי ושערים של צ'יבוטה, פריצה, ראדי ומרגוליס

מכבי תל אביב גברה הערב 0-6 על ס.צ וויץ האוסטרית במשחק ההכנה הראשון של הקבוצה במחנה האימונים. היריבה חגגה לא מכבר את ההעפלה לבונדסליגה השנייה באוסטריה וגם היא החלה בהכנות לקראת העונה הבאה. מאמן הקבוצה, אוסקר גארסיה, חילק את דקות המשחק בין השוערים ברק לוי, חביב אוחיון וחואן פאבלו, כאשר כל שוער זכה לחצי שעה בין הקורות. בגזרת שחקני השדה המאמן החליף את כל עשרת השחקנים שפתחו את המשחק במחצית ובכך העניק מחצית מלאה לכל שחקני הסגל למעט יואב זיו שסובל מפציעה קלה ולכן לא שותף. משחק ההכנה הבא של הקבוצה ייערך ביום שלישי הקרוב נגד ווינר ניושטאדט שסיימה אשתקד במקום השמיני בבונדסליגה האוסטרית.

מזג אויר חורפי הכולל סופת ברקים ורעמים לצד טפטוף קל קיבל את פניהם של שחקני שתי הקבוצות. אחרי פתיחה מאוזנת ערן זהבי היתל בהגנה האוסטרית, חלף על פני שלושה שחקנים וכבש את הראשון בדקה ה-22. זהבי נכנס לעניינים ושתי דקות אח"כ פספס את המסגרת בתום חילופי מסירות עם ברק בדש. במקביל נכנס לקצב גם מאוויס צ'יבוטה, הקונגולזי ששיחק בעונה האחרונה בקבוצת הנוער, וחמש דקות להפסקה הוא גם ניצל בישול של בדש בשביל לכבוש מתוך הרחבה. בדקה ה-42 זהבי חתם את תוצאת המחצית אחרי שסובב כדור נייח לחיבורים של השוער האוסטרי.

במחצית השנייה אוסקר החליף את עשרת שחקני השדה וכבר אחרי 6 דקות קיבל מפריצה שער רביעי לזכות הצהובים. החלוץ השוודי השתלט על כדור 25 מטרים מהשער ובעט כדור חזק שנעצר רק ברשת של הארה. דקה בלבד הספיקה למהראן ראדי לנצל כדור נייח, אחרי הכשלה על עומרי אלטמן, בשביל לנעוץ את החמישי לזכות מכבי תל אביב. אלטמן ופריצה נכנסו לעניינים ובדקה ה- 58 סידרו לטל בן חיים שער שנפסל בטענה לנבדל. עשרים דקות חלפו, בן הרוש מסר למרגוליס באגף הימני, האחרון חטף את הכדור מהמגן האוסטרי, עבר שחקן הגנה נוסף בדרך לרחבה וקבע את תוצאת המשחק.