מאמן מכבי יודע כי מצפה לקבוצתו משחק לא קל וגם שרן ייני בטוח: "בכל שלב קשה יותר"

לאחר שנחתה אתמול בסלובניה והתאקלמה בעיירה פטויי שם היא מתאכסנת המשיכה היום הקבוצה בהכנות לקראת המשחק מחר (21:30, ספורט 5) נגד מאריבור. היום בערב ערכה מכבי מסיבת עיתונאים ואימון מסכם לקראת המשחק הראשון במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. "מאריבור קבוצה טובה עם שחקנים טובים והם רגילים לשחק באירופה" פתח המאמן אוסקר גארסיה את דבריו על היריבה של מכבי, "מעבר לכך הם זכו בארבע אליפויות רצופות ויהיה קשה נגדם אבל ננסה להיות מוכנים ונרצה כמובן להעפיל".

המאמן הספרדי נשאל לגבי תוצאה אפשרית למפגש בין הקבוצות מחר ב"ליודסקי ורט": "זה מפגש של 180 דקות, לא רק משחק אחד. כשאתה משחק באירופה בטח בשלבים האלה קשה להעפיל אחרי משחק אחד ואני גם לא אומר מראש את התוצאה כי זה טיפשי מצידי להעריך. אני מכיר את מאריבור טוב אבל אני מכיר גם את ריאל וברצלונה וזה לא משהו שאמור לשנות. אנחנו מצידנו רוצים לשחק טוב ולהראות את מה שאנחנו יודעים. ניסינו למצוא מידע עליהם בכדי להתכונן אבל השחקנים שלנו ישחקו ויראו את היכולת של הכדורגל הישראלי".

"יש לנו פילוסופיית משחק ושיחקנו נגד כולם פחות או יותר באותה שיטה אז אנחנו בטוחים שנוכל לשחק כך גם נגד מאריבור. הם נמצאים ברמה גבוהה באירופה, אמנם לא בטופ כמו ברצלונה, צ'לסי וריאל אבל עדיין יש להם שחקנים מספיק טובים בכדי להיות ברמות האלו. אנחנו יודעים שנצטרך לכבוש בכדי לשמור על סיכויי העפלה טובים. הם שיחקו יותר משחקים רשמיים מאיתנו אך אין קבוצה שבשלב זה נמצאת בכושר מושלם ואנחנו בכושר מספיק טוב בכדי להתמודד איתם".

אוסקר גם נשאל כמובן על השפעות המצב הביטחוני: "יש שני משחקים והיינו שמחים לשחק בבלומפילד מול הקהל שלנו. זה מהווה חיסרון אך אנחנו עדיין בטוחים ביכולות שלנו להעפיל". קפטן הקבוצה שרן ייני הוסיף באותו עניין: "זה לא אידיאלי לאף קבוצה אבל זה המצב. אנחנו שחקנים מקצוענים ואנחנו חייבים להתמודד עם זה". בחזרה לצד המקצועי התייחס ייני ליריבה הסלובנית הראשונה אי פעם של מכבי: "למאריבור יש קבוצה טקטית וקהל מצוין אבל גם לנו יש יכולות ויהיה משחק קשה. אני למדתי בכדורגל שבכל שלב שאתה עולה המשחקים נהיים קשים יותר".

מכירת הכרטיסים תתבצע באצטדיון "ליודסקי ורט" במאריבור בערב המשחק החל משעתיים לפני תחילתו כאשר מחיר כרטיס הוא 10 יורו.