אל תמהרו להוציא את הדרכון. כל היריבות האפשריות בסיבוב השלישי

העיניים נשואות לעבר חודש ספטמבר, האוזניים מקוות לשמוע את המנגינה המפורסמת, אך במסע לליגת האלופות יש עדיין כמה תחנות בדרך. מכבי עדיין צריכה להשלים את העבודה נגד סנטה קולומה ולעבור את הסיבוב השני במוקדמות אך כבר מחר היא תדע מה עשויה להיות התחנה הבאה. הגרלת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות תיערך בשעה 13:00 בניון שוויץ, כאשר במידה ומכבי תעבור את האנדורים מקומה כמדורגת מובטח. האלופה הישראלית תהיה אחת מתוך עשר קבוצות מדורגות ותקבל יריבה עם ניקוד מצטבר נמוך משלה.

ביומיים האחרונים נערכו עוד שישה עשר משחקים בסיבוב השני מלבד זה של מכבי. מתוך המשחקים הללו ייצאו תשע יריבות אפשריות עבור מכבי כאשר אחת נוספת, אלבורג הדנית, מתחילה את דרכה מהסיבוב השלישי. לא נותר עוד הרבה זמן עד ההגרלה אך בינתיים צפו ביריבות האפשריות.

מאריבור (סלובניה)/ז'רינז'סקי (בוסניה)

בסיבוב השני: האלופה הסלובנית שבדומה למכבי הגיעה אשתקד לשלב 32 האחרונות באירופה ליג תקווה לעבור את המשוכה הבוסנית לאחר 0-0 במשחק הראשון.

ה.י.ק הלסינקי (פינלנד)/רבוטניצקי (מקדוניה)

בסיבוב השני: אלופת פינלנד מספקת לנו זיכרונות נעימים מהמסע המוצלח לשלב הבתים בעונת 2004/05. להלסינקי סיכוי טוב להתקרב למפגש נוסף עם מכבי לאחר 0-0 במשחק הראשון במקדוניה.

פרטיזן בלגרד (סרביה)/טורשבאן (איי פארו)

בסיבוב השני: טורשבאן הצנועה תזדקק לנס בגומלין לאחר שהאלופה הסרבית יצרה לעצמה יתרון משמעותי עם 0-3 חלק במשחק הראשון בבלגרד.

אקטובה (קזחסטן)/דינמו טביליסי (גאורגיה)

בסיבוב השני: לאחר שפגשה בשנים הקודמות גם את מכבי חיפה וגם את הפועל ת"א האם אקטובה תפגוש גם את מכבי? כל מה שהאלופה הקזחית צריכה לעשות בכדי שזה יתאפשר הוא לשמור על יתרון 1-0 מהמשחק הראשון בגאורגיה.

ונטספילס (לטביה)/ מאלמו (שוודיה)

בסיבוב השני: אחד המפגשים הצמודים בסיבוב השני הוכיח את עצמו ככזה עם 0-0 במשחק הראשון שנערך במאלמו. הכול פתוח לקראת הגומלין בלטביה ביום רביעי הבא.