מאמן פ.צ באזל החמיא לקבוצה אותה יפגוש בפעם השנייה העונה: "היא העפילה לשלב הזה אז זה אומר שהיא קבוצה רצינית"

לאחר שנחתה בישראל בשעות הצהריים הגיעה פ.צ באזל בפעם השנייה העונה לאימון מסכם ומסיבת עיתונאים בבלומפילד. מאמנה של אלופת שוויץ מוראט יאקין דיבר על ההבדלים בין צמד המפגשים הקודם למשחק מחר: "הייתה לנו חוויה טובה כאן בדרך שלנו לעבר העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות אך אי אפשר להשוות את באזל מאז לעכשיו. הקבוצה השתנתה, השיטה השתנתה והשחקנים השתנו ואנחנו נראה משחק אחר לגמרי".

"במפגש הקודם (3-3) היה כאן משחק מעניין מאוד כי היה חשוב למכבי להוציא תוצאה טובה בבית אך אי אפשר להשוות בין אז לעכשיו וצריך לראות לאיזה כיוון יתפתח המשחק מחר. בכל ההתמודדות הקודמת פעם היה לנו מזל ופעם לא הצלחנו להחזיק את התוצאה אך מחר זה סיפור אחר לגמרי. אנחנו עוקבים אחרי מכבי ויודעים כי יהיה מעניין התקפית מחר והשחקנים יודעים שצריך לעלות דומיננטיים כבר מהפתיחה".

יאקין הבהיר כי המשחק מחר חשוב לקבוצתו שמגיעה אליו דרוכה מאוד: "עבורנו כל משחק חשוב,  אנחנו מתייחסים לכל משחק בעיתו ונכון לעכשיו מחר זה המשחק הכי חשוב ולאחריו המשחק ביום ראשון בליגה יהיה הכי חשוב. אנחנו צריכים תוצאה טובה כאן ועכשיו בכדי שיהיה לנו סיכוי להעפיל וצריכים ללחוץ על הגז מהפתיחה כי יש לנו ציפיות גבוהות מעצמנו וכל השחקנים מודעים לחשיבות של המשחק".

מאמן באזל הוסיף גם מחמאות למכבי ולפאולו סוזה: "את מכבי אנחנו מכירים היטב יש להם שחקנים טובים מאוד, הקבוצה התפתחה יפה והיא מתקדמת טוב גם בליגה וגם באירופה. היא העפילה לשלב הזה אז זה אומר כמה היא קבוצה טובה ורצינית. פאולו סוזה מאמן עם ניסיון בינלאומי נרחב ואני שמח לשחק מולו שוב לאחר חמש מפגשים בעבר. המשחקים בינינו היו טקטיים, אינטנסיביים ודרשו הרבה משתי הקבוצות מחר אנחנו נפגשים שוב אך זו לא השוואה בינינו".

גם מגן באזל, בהארנג ספארי דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר: "מה שחווינו במפגש הקודם זה שכמובן הייתה לנו תוצאה מצוינת אך אנו יודעים שבחוץ זה תמיד קשה. למכבי יש אוהדים טובים, זו קבוצה טובה במיוחד בבית ואפילו כשהובלנו 0-3 בפעם הקודמת ששיחקנו כאן הם חזרו ולכן אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להיות מרוכזים 95 דקות. זו קבוצה שעובדת קשה עם שחקנים טובים ואנחנו צריכים להיות מוכנים להילחם במשך כל המשחק".