הכדורגל הישראלי נפרד אתמול (שלישי) בטרם עת מאדם יקר, מאמן, מחנך ומודל לחיקוי, אשר הלך לעולמו לאחר מאבק עיקש במחלה קשה.

ניצן שירזי עבד במחלקת הנוער של מכבי ת"א בין השנים 1995-2003, אימן בקבוצות הגיל השונות- ילדים, נערים ונוער תוך שהוא משמש כעוזר מאמן ומאמן ראשי, לרבות של קבוצת הנוער של המועדון.
ניצן, אשר תחת ידיו הנאמנות עברו מאות משחקני המחלקה של המועדון‏, השאיר ללא ספק חותם גדול במחלקת הנוער בפרט ובמועדון מכבי ת"א בכלל, תוך שהוא מקדם שחקנים רבים לקבוצת הבוגרים, לנבחרות ישראל בגילאים השונים ולקריירות מרשימות בליגות הבכירות בישראל בהם שחקנים כגון תמיר כהן, ראובן עובד, אלי ביטון, קובי מוסא, סאלם אבו סיאם, רוני גפני ואחרים. לאחר תקופתו במכבי עבר לאמן בקבוצות הבוגרים של בני יהודה, מכבי פתח תקווה, הפועל חיפה והפועל תל אביב. 
המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, ניר לוין, אמר לאתר הרשמי: "עבדתי עם ניצן שירזי לפני 13 שנים בתקופה שבה אימנתי את קבוצת הבוגרים במכבי ת"א וניצן אימן במקביל את קבוצת הנוער. ניצן היה איש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, הגון, ישר, חיובי ושיתוף הפעולה עימו איפשר קידומם ופיתוחם של הרבה שחקנים צעירים במכבי ת"א ושילובם בבוגרים. גם בהמשך פגשתי את ניצן כיריב וכעמית למקצוע ותמיד הוא הפגין אנושיות, דרך ארץ, מנהיגות ומקצועיות. חסרים בכדורגל הישראלי אנשים כמו ניצן. יהי זכרו ברוך."
שירזי היה בן דודה של רעייתו של רוני "מאיר" במבי המשמש בסקאוט במכבי תל אביב.

מועדון הכדורגל מכבי ת"א מרכין ראש ומוקיר את זכרו של ניצן ומשתתף בצערה של המשפחה.‏   

 

ייני זהבי בלווית שירזי

הקפטן שרן ייני וערן זהבי בלווית ניצן שירזי (צילומים – ניר קידר)