הצהובים נערכים לדרבי נוסף בתוך שבוע והמאמן בטוח: "הפועל יריבה חזקה"

שבוע בלבד אחרי שנפגשו לדרבי דרמטי במיוחד, מכבי והפועל תל אביב יפתחו מחר (20:50) את סיבוב הפלייאוף במפגש נוסף. "אני חושב שלא יהיו הפתעות אצל אף אחת מהקבוצות", אמר הבוקר במסיבת העיתונאים מאמן הקבוצה פאולו סוזה. "אנחנו מכירים אחת את השנייה, אנחנו משחקים באותה ליגה ורק בשבוע שעבר נפגשנו. כמו שאמרתי גם לפני המשחק הקודם, יהיה משחק מאוזן נגד קבוצה שמשחקת היטב בשטחים קטנים ומקשה עלינו. אני בטוח שיהיה משחק אחר לחלוטין ממה שהיה בשבוע שעבר עם פחות או יותר אותם שחקנים ובתקווה גם לאותה תוצאה. אף משחק לא דומה לקודמו, גם אם אנחנו פוגשים את אותה יריבה כבר אחרי שבוע. כל משחק משתנה בהתאם לנסיבות ולדרישות".

סוזה המשיך: "הם ינסו ליזום כבר מההתחלה ולהפגין את אותה אגרסיביות מהמשחק הקודם, כי הם יודעים שזה משחק חדש עבור שתי הקבוצות. עבורינו, כי אנחנו רוצים לזכות באליפות ועבורם כי הם רוצים להבטיח מקום באירופה. אנחנו מצפים ליריבה חזקה עם שחקנים טובים ויתרון במשחק על שטח קטן, ואנחנו נערכים מסוף השבוע האחרון לקראת המשחק מחר. אנחנו מנסים אלטרנטיבות בחלק הקדמי, גם עם בדש שאולי יפתח מחר. אנחנו חסרים מספר שחקנים, בייחוד בחלק הקדמי, אבל אנחנו צריכים להביא את הקבוצה לרמת מוכנות שתוכל לקחת את הנקודות בכל משחק".

https://www.youtube.com/watch?v=dNpM8aZm0gI

סוזה נשאל האם הוא מתכונן לריצה נוספת אחרי ערן זהבי בדומה לזאת שאחרי השער השלישי בדרבי הקודם: "אני תמיד מוכן למשחקים, אבל לא נראה לי ששלושה שערים יספקו את ערן כי זה אף פעם לא מספיק בשבילו וגם עבורינו אנחנו תמיד רוצים לכבוש כמה שיותר שערים. אנחנו עובדים כדי להיות קבוצה שמכתיבה את קצב המשחק עם הכדור ושולטת במשחק גם ללא הכדור. אנחנו רוצים להיות אגריסיביים, קבוצה שעובדת טוב בהגנה ואנחנו דיי בטוחים שאנחנו יכולים לשחזר את ההופעה הטובה כדי לנצח את המשחק מחר".

המאמן התייחס גם לעומר דמארי שמוליך את טבלת מלך השערים של הליגה וכבש צמד במשחק האחרון: "בשבילי זה לא שחקן כזה או אחר אצל היריבה, כי בכדורגל המודרני אין דבר כזה קבוצות של שחקן אחד. דמארי הוא הכובש, הוא הכוכב, אבל הוא לא משחק לבדו. הוא לא מקבל את הכדור מהשוער וכובש. קודם כל, ננסה למנוע מהם את האפשרות להיות קרובים לרחבה שלנו ושנית ננסה למנוע מהם לכבוש שערים".

במחזור הבא יארחו הצהובים את הסגנית, הפועל באר שבע, כשערב המשחק מול הפועל ת"א הפער הצטמצם לארבע נקודות. מאמן הקבוצה, פאולו סוזה, לא מתרגש מהמצב: "כבר עניתי על באר שבע מספר פעמים, אנחנו מסתכלים רק על עצמינו. אנחנו לא מסתכלים על היריבות אלא רק בשביל לנתח אותן. אנחנו בוחנים את סגנון המשחק שלהן כך שאנחנו מכירים אותן לעומק כאשר אנחנו נפגשים על המגרש. אנחנו מקפידים להתעסק בעיקר בעצמינו, לשמור על פילוסופיית המשחק שלנו ולנסות להכריע משחקים. מחר יש לנו יריבה שונה וננסה להבטיח את שלוש הנקודות במשחק הקרוב".

המגן רמי מארבאל ששיחק בשבוע שעבר את הדרבי הראשון שלו במדים הצהובים התייחס למשחק הקרוב: "התחברתי טוב לקבוצה. אני אוהב את הקבוצה, יש אווירה טובה ואני רוצה להראות יותר מהפוטנציאל שלי. בשבילי הדרבי האחרון היה מטורף במיוחד אחרי שנשארנו בעשרה שחקנים בגלל ההרחקה של פריצה. אני מסתכל על המשחק כעל תשעים דקות פלוס ולכן גם כשהיינו בפיגור זה לא נגמר עד שזה נגמר".