הפסד ראשון העונה לנערים א' של מכבי תל אביב לאחר 1-0 ביתי בדרבי להפועל ת"א

לאחר פתיחה טובה של העונה עם תשע נקודות אפשריות איבדו היום שחקני נערים א' נקודות ראשונות עם הפסד 0-1 בדרבי נגד הפועל תל אביב. הדרבי הוא משחק מעניין בכל רמה ובכל גיל וגם בליגה של נערים א' הצהוב מול האדום מהווה מדי שנה את  המשחק המסקרן ביותר. הדרבי שנערך בקרית שלום עורר עניין והביא אליו כמות יפה של אוהדים כמו גם את אנשי הקבוצה הבוגרת, המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן, אוסקר גארסיה שבאו לראות מקרוב את דור העתיד.

המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה אך היה משחק דרבי טיפוסי עם הרבה מתח ודרמה לא קטנה בסופו. האורחים של הפועל תל אביב , שגם הם הגיעו למשחק עם מלוא הנקודות עד כה, כבשו את השער היחיד במשחק מרגלי יואל אבוחצירה שנותר מול שער חשוף והעלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-36. התקפת מכבי ת"א 'עודד' ניסתה להשוות לפני המחצית עם ניסיונות של יונתן כהן בעזרת פריצות מהאגף של גיא אביב ומתן חוזז אך התוצאה נשארה בעינה. המחצית השנייה המשיכה עם לחץ של הצהובים שלא הצליחו לפרוץ את הגנת האורחים אך סמוך לדקה ה-90 קיבלו הזדמנות פז לעשות זאת.

נגיעת יד ברחבה של שחקן הפועל ת"א הביאה לכדור עונשין מ-11 מטרים לזכות נערי א' של מכבי ת"א. יונתן כהן לקח את האחריות אך החמיץ והתוצאה נשמרה גם בסיום המשחק, 0-1 להפועל ת"א. איבוד נקודות ראשון העונה לשחקני מכבי ת"א 'עודד' שינסו לחזור ולצבור נקודות בשבוע הבא נגד נערי א' של מכבי חיפה.