אוסקר גארסיה יעזוב את מכבי תל אביב בעקבות המצב הביטחוני

מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה שחזר בקיץ לקדנציה שנייה כמאמן מכבי, הודיע לאחרונה לבעלי המועדון על רצונו לעזוב בעקבות המצב הביטחוני. אוסקר שוחח עם השחקנים לפני אימון הבוקר היום (שלישי) ועדכן אותם על ההתפתחויות שהובילו לעזיבתו יחד עם עוזריו רובן מרטינז ופראן סאנצ'ז. הספרדי הוביל את מכבי לאליפות ראשונה לאחר עשור בעונת 2012/13 ואשתקד הגיע עם ברייטון האנגלית לפלייאוף ליגת המשנה באנגליה.

הבעלים של מכבי ת"א מיץ' גולדהאר, אמר: "ברצוני להודות לאוסקר על כל מה שעשה עבור מועדון הכדורגל מכבי תל אביב. כשמינינו את אוסקר לתפקיד המאמן, עשינו זאת מתוך ידיעה כמה המועדון חשוב לו ושהלב שלו נמצא במקום הנכון ואכן כך היה. אולם, הנסיבות הובילו לשינויים בתוכניות ודברים מסוג אלה קורים בחיים. אנו במכבי נמשיך לצעוד קדימה לעבר המטרה שלנו כאשר על אוסקר יש לנו רק דברים חיוביים לומר ונאחל לו בהצלחה בעתיד".  

מכבי ת"א מודיעה על מינויו של פאקו אייסטאראן כמאמנה החדש

מיד לאחר עזיבתו של אוסקר מודיעה מכבי ת"א על מינויו של פאקו אייסטאראן, 51, כמאמנה החדש. אייסטאראן שימש בשנתיים האחרונות כמנג'ר של אסטודיאנטס טקוס ממקסיקו כשקודם לכן היה עוזר המאמן בולנסיה בשתי קדנציות (2009-2010, 2001-2004), בנפיקה ליסבון (2008-2009), ליברפול (2004-2007) וטנריף (2000-2001). במהלך עבודתו בספרד ובאנגליה שימש אייסטאראן כעוזרו של רפא בניטז, העפיל לליגה הספרדית הראשונה עם טנריף, זכה ב-2 אליפויות ספרד ובגביע אופ"א עם ולנסיה וכן בליגת האלופות ובגביע האנגלי עם ליברפול.

בהתייחסו למינוי החדש הוסיף גולדהאר: "מבין המועמדים הרבים לתפקיד, בחרנו בפאקו אייסטאראן ופאקו בחר בנו. קיבלנו עליו המלצות חמות והוא הותיר עלי רושם מצויין בשיחות שקיימתי איתו. להיות מאמן מכבי ת"א זהו אתגר גדול כיוון שיש לנו דרישות גבוהות וציפיות רבות מהתפקיד אבל פאקו מסתמן כמתאים מאוד לתפקיד במכבי ואנו מקווים כי כל משפחת מכבי תעניק לו קבלת פנים חמה".