תואר ראשון למכבי ת"א 'שחר' בעונת 2012/13 לאחר 5-6 בבעיטות הכרעה על מ.ס אשדוד

מכבי ת"א 'שחר' הייתה שותפה היום למאורע היסטורי  עם משחק "אלוף האלופים", הסופר קאפ הראשון של הליגה לנוער. אלופת ליגת העל לנוער מהשנתיים האחרונות התמודדה נגד מחזיקת הגביע מאשתקד, מ.ס אשדוד. המשחק שנערך באצטדיון הי"א באשדוד לא התעלה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות לא יצרו הרבה מצבים מסוכנים ליד השערים. לאחר 90 דקות ללא שערים ניגשו הקבוצות לדו קרב מהנקודה הלבנה אותו ניצחו החניכים של עמיר תורג'מן 5-6.

בהתאם למשחק תחרותי ראשון של העונה שתי הקבוצות נכנסו לאט למשחק עד אשר שחקני מכבי ת"א 'שחר' כמעט מצאו את השער בדקה ה-14. קפטן קבוצת נערים א' הדאבליסטית אשתקד, שגיא דרור שפתח במשחק הבכורה שלו בקבוצת הנוער קיבל מצב מצוין בתוך הרחבה וסחט הדיפה משוער מ.ס אשדוד. ניב זריהן האשדודי הגיב כעבור 14 דקות נוספות עם הזדמנות טובה מהעבר השני לאחר שבעיטה חדה שלו פגעה בעמוד שערו של גל טובלי. אלו היו הפעולות המשמעותיות היחידות של המחצית הראשונה שהסתיימה ללא שערים.

שגיא דרור המשיך להיות המסוכן בשורות מכבי ת"א 'שחר' גם לאחר ההפסקה כאשר בעיטה חזקה שלו בדקה ה-50 נהדפה לקרן על ידי שוער מ.ס אשדוד, גור מידן. דור ג'אן היה אחד משבעה מוחלפים של מכבי ת"א אך דקה לפני שירד מהמגרש היה יכול להעניק יתרון לצהובים שנעצר שוב בידי שוער מ.ס אשדוד. שגיב יחזקאל שנכנס במקום דור ג'אן החליף אותו גם במלאכת סיכון השער של אשדוד עם כדור חד שחלף סמוך לקורה. שתי דקות לסיום מ.ס אשדוד כמעט כבשה שער דרמטי אך אור אינברום החמיץ במעט את המשקוף וסימן את תום המשחק ותחילת ההכרעה מהנקודה.

שוער מכבי ת"א, גל טובלי כבש אחת מהבעיטות, עצר את הבעיטה המכריעה של יניב ביטר והחל את חגיגות שחקני מכבי ת"א 'שחר' שזכו בסופר קאפ הראשון בהיסטוריה של הליגה לנוער. ביום שבת יחלו חניכיו של עמיר תורג'מן את העונה בליגה עם משחק מסקרן מאוד נגד בית"ר טוברוק.

הרכב מכבי ת"א 'שחר': גל טובלי, איתם שמאי (עדן גנדלר 67), שחר פיבן, דניאל לוי (דין סייף 76), דין אקפי, דניאל שוורצבוים (תמיר אברהמיאן 62), שגיא דרור, אסף מדר (אלמוג אוחיון 62), דור פרץ (דניאל גרץ 59), שרון זיסו (גיא כהן 59), דור ג'אן (שגיב יחזקאל 67).