החלוץ שכבש אמש צמד כבר עם הפנים ליום חמישי: "יש לנו מטרה חדשה"

מכבי תל אביב השלימה אמש את החזרה הגנרלית לקראת המפגש מול אסטרס טריפולי כשגברה 0-2 על הפועל רעננה במחזור השני של גביע הטוטו. החניכים של אוסקר גארסיה יזכו מחר ליום מנוחה וביום שלישי ימריאו לאתונה לקראת המשחק במסגרת פלייאוף האירופה ליג. "אנחנו הקבוצה היחידה באירופה שמשחקת כל שלושה ימים, אבל זה מה שיש וזה מה שנעשה", אמר המאמן בסיום המשחק אתמול. "בשבילי זה מאד קשה לא לשחק בבלומפילד, אבל זה המצב ואנחנו לא יכולים לעשות דבר בעניין. בנוגע למשחק ביוון, אני לא מתכוון להגיד לכם מה תהיה תוצאה טובה, כי אני עלול להגיד לכם תוצאה מסויימת ואז לא נעבור עם התוצאה הזאת. אני רק מקווה שיהיה לנו משחק טוב וננסה לכבוש, כי זה מאד חשוב לכבוש במשחק הראשון".

כובש הצמד ברק בדש שלא יזכה ליטול חלק במשחק מול אסטרס, זכר להרחקה אותה הוא מרצה, סיפר בסיום: "כמו ששמתם לב חיכינו כבר לשחק מול הקהל שלנו והיום הרגשנו אותו מההתחלה. בשבילי זה הכי כיף בעולם לכבוש מול הקהל שלנו ואני מאד שמח. עצוב לי שאני לא אוכל לשחק ביום חמישי, עצוב לי מאד שקיבלתי את ההרחקה ואני משלם על הטעות שלי בריבית. אני מקווה שיהיו לנו עוד הרבה משחקים באירופה כך שאני אוכל לשחק. אנחנו עובדים קשה, המשחק מול אסטרס יהיה לא קל, היוונים קבוצה מאד טובה, אבל אנחנו נהיה מוכנים עד יום חמישי. המשחק מול מאריבור מאחורינו ויש לנו עכשיו את שלב הבתים של האירופה ליג כמטרה חדשה".

ברק לוי שפתח אמש לראשונה העונה ושמר על שער נקי שיתף בתחושות שלו אחרי המשחק: "מכבי תל אביב זה הבית שלי והשאיפה שלי היא תמיד להיות במכבי תל אביב ולשחק במכבי תל אביב. זאת הגשמת חלום עבורי. הזמן שלי כשוער ראשון יגיע, יש מאמן והוא מחליט. אני מתאמן קשה באימונים, אני לא סתם נשארתי במועדון, אני חושב שאני יכול לשחק כאן וכשזה יגיע זה יגיע. אני עובד קשה, אני צובר ניסיון ומחכה לרגע שלי. גדל אצלנו דור טוב של שוערים בארץ, יש הרבה שוערים צעירים שנכנסים ורואים איך כולם מתחילים לשחק בליגת העל. יש שוערים טובים בארץ ואני מקווה מאד שיהיה המשך לדודו אוואט כי דודו השאיר נעליים גדולות".

https://www.youtube.com/watch?v=aSyPMo9oCO8&feature=youtu.be