הקבוצה חזרה למסגרת המקומית עם תיקו בנתניה: "חושבים רק על המשחק הבא"

בוקר אחרי שפתחו את העונה המקומית עם תיקו נטול שערים מול מכבי נתניה במסגרת גביע הטוטו, שחקני מכבי תל אביב שבו לאימונים. מחר יזכו השחקנים ליום מנוחה לפני שיחלו ביום שישי בהכנות לקראת המחזור השני בגביע הטוטו מול הפועל רעננה. אמש שותפו במשחק לא מעט שחקני בית, בינהם ארבעה שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון. "רצינו לראות הערב מספר שחקנים שלא שיחקו הרבה במשחקי פתיחת העונה", סיפר אוסקר גארסיה. "רצינו לראות שחקנים צעירים, לדור פרץ היה משחק מצוין ואני מרוצה מהאופן בו השחקנים הצעירים שיחקו".

המאמן התייחס לביקורת של העיתונאים על יכולתה של הקבוצה והסביר: "כמובן שאנחנו צריכים לשפר מספר דברים במשחק שלנו, אבל זאת עדיין תקופת פתיחת העונה. מאמן חדש, שחקנים חדשים, רק לפני שבוע וחצי הגיעו אלינו שני שחקנים שלא היו כאן הערב, אבל זה ברור שבתקופה הזאת של השנה אנחנו עדיין צריכים להשתפר. המשחקים האלה הם הכנה טובה לקראת המשחקים שלנו באירופה ולקראת פתיחת העונה. במקום לקיים אימונים אנחנו משחקים וזה מסייע לשחקנים להיכנס לכושר משחק".

אוסקר התייחס גם להשפעה של ההדחה ממוקדמות ליגת האלופות ולהמשך הקמפיין האירופי העונה: "כמובן שאני לא שמח כי רצינו לעבור לשלב הבא, אבל אנחנו צריכים עכשיו להתחיל להתכונן לאסטרס כדי להתמודד מולם. אסטרס קבוצה טובה, היא עברה קבוצה גדולה כמו מיינץ, אבל גם אנחנו קבוצה מצוינת ונעשה את הכל כדי לעבור. אני יכול להגיד שהשחקנים יתנו את המאה אחוזים שלהם כי מי שלא ישחק את המאה אחוזים שלו פשוט לא ישחק. רציתי לשחק עם מכבי באירופה, אנחנו משחקים באירופה וטבעי שאנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר. אחרי שני המשחקים נראה היכן אנחנו עומדים".

עומרי בן הרוש שהגיע למועדון ממכבי נתניה התייחס לטענה לפיה הראש של השחקנים כבר טרוד בהתמודדות מול אסטרס טריפולי היוונית: "כל משחק הוא בראש מענייננו. אנחנו באים לכל משחק כדי לעמוד במטרות שהצבנו לעצמינו לפני המשחק. היום שילבנו כמה שחקנים צעירים, הרצנו את הקבוצה עוד קצת, התגבשנו עוד קצת ואנחנו ממשיכים. אנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו, כל משחק חשוב לנו, היום התרכזנו במשחק הנוכחי וכעת נתרכז במשחק הבא".

המגן המשיך: "אנחנו צריכים להתגבש מחדש ולחזור למסלול שהיינו בו לקראת סוף העונה האחרונה וזה עוד צעד עבורינו. צריך להבין, זה מאמן חדש עבור הרבה שחקנים, יש שחקנים שפחות ויש שחקנים שיותר. יש לנו סגל חדש, הרבה שחקנים שהצטרפו אלינו ואנחנו מתגבשים לאט לאט. מכבי יכולה להיראות פגיעה, אבל בסופו של דבר אנחנו מגיעים לכל המשחקים, נותנים את המקסימום שלנו ונראה מה יהיה בעתיד".