פאולו סוזה החמיא לשחקניו לאחר הניצחון על בני סכנין אמש: "הם מתקדמים מבחינה טקטית"

מכבי תל אביב סימנה אמש וי נוסף במשחק חוץ חשוב עם 0-2 על בני סכנין באצטדיון החדש בנתניה. הצהובים הכריעו את המשחק כבר במחצית הראשונה, שמרו על רשת נקייה בפעם השלישית ברציפות בליגה ושמרו גם על פער שלוש הנקודות מהפועל באר שבע. "השחקנים יודעים להתמודד עם סיטואציות שונות" אמר פאולו סוזה לאחר שברגע האחרון קרלוס לא עבר מבחן כשירות ומיטרוביץ' לקח את תפקיד הבלם. "עבור מיטרוביץ' העמדה הזו של בלם היא לא קלה. בעבר כבר שיבצתי אותו כבלם אך בתוך רביעייה הגנתית לכן אני מבין שזה יכול להיות פתרון וזה היה פתרון טוב כי מיטרוביץ' שיחק טוב".

"כבר אמרתי בעבר כמה אני שמח לראות את השחקנים שלי מתקדמים מבחינה טקטית והיום יש להם יותר ידע טקטי מאשר אי פעם. הם יודעים מה הם צריכים לעשות בכל משחק ולכן זו רק שאלה של להופיע טוב על המגרש. כמובן שאנחנו צריכים לעזור לשחקנים לשחק הכי טוב שהם יכולים בכדי להשיג את התוצאות שמכבי רוצה, לפעמים הם מצליחים אפילו יותר ממה שמצופה ולפעמים פחות".

"ביקורת היא חלק מהמשחק" אמר סוזה כאשר נשאל כמה קשה היה לנצח לאור הביקורות שהקבוצה ספגה בעקבות ההפסד בגביע והשינויים שנעשים בהרכב. "זה חלק שעוזר לי להיות מרוכז וממוקד ולנתח את כל מה שהיה ומה שצריך לעשות בהמשך. זאת במטרה להתכונן בצורה הטובה ביותר שאני והשחקנים יודעים, להעביר את הידע למשחקים ולהשיג תוצאות כמו היום. אני חושב שההרכב הוא לא הבעיה. ההרכב שעולה במשחקים הוא יציב כי השיטה שלנו יציבה אבל השחקנים מעניקים לכל משחק דינמיות שונה".

לקראת 'משחק העונה' בשבוע הבא סוזה הדגיש כי הוא לא חושב שקבוצתו צריכה להוכיח שהיא הכי טובה: " מכבי לא רוצה להוכיח כלום, מכבי רוצה להיות מכבי. זה אומר לנצח כל משחק ולהילחם כל עונה על זכייה באליפות. מעולם לא אמרנו בתוכנו ומחוץ לקבוצה שאנחנו הכי טובים, יש לנו חולשות כמו שכבר ציינתי כמה פעמים. זו קבוצה שהיא בהתפתחות ובהתקדמות ויש לנו עליות ומורדות כמו קבוצות בכל מקום אחר אך עד עכשיו אני חושב שאנחנו עושים דברים נפלאים".

http://www.youtube.com/watch?v=NqriHovzD_g

מהראן ראדי שהוקפץ להרכב ברגע האחרון בעקבות הפציעה של קרלוס ובישל את שני השערים פירגן גם לחברים שכבשו: "אני בא לעשות העבודה שלי ויצא לי לבשל שני שערים אך אני חושב שגם התנועה של השחקנים תרמה לבישולים". על מספר הדקות הגדול ששיחק בשלושת המשחקים בשבוע האחרון ועל כך שעלה להרכב ברגע האחרון אמר הקשר: "זה אולי לא מובן מאליו פה אך שחקן מקצוען צריך להיות מוכן ומפוקס וגם אם אתה על הספסל צריך לדעת שבכל דקה יצטרכו אותך. עברתי הרבה דברים בקריירה ומה שקורה איתי השנה קצת חדש לי אך מה שלא הורג מחשל ותודה לאל בינתיים יצא לי טוב מזה".

על המשחק אמר ראדי: "כל ניצחון הוא חשוב במיוחד לאחר שהפסדנו משחק גביע, מפעל שמאוד רצינו להמשיך בו אבל אנחנו שחקנים מקצוענים. היופי בכדורגל שיש לך הזדמנות שבוע אחר שבוע לתקן ולעשות תוצאות טובות. מי שנהנה מאחד הבישולים של ראדי היה ראדה פריצה שסיכם את המשחק מנקודת המבט שלו: "זה היה חשוב מאוד לנצח, ידענו שזה יהיה משחק קשה וזה אכן היה כך אך ניצחנו בצורה משכנעת. עבורי זה תמיד נחמד להבקיע במיוחד לאחר שהחמצתי הזדמנות של מאה אחוז במהלך המשחק אך הכי חשוב שניצחנו. אני תמיד מנסה לתת מאה אחוז מעצמי ללא קשר אם אני יודע שאשחק או לא, תמיד צריך להיות מוכן. לגבי הביקורות שהיו אין לי להגיב אך אני כן יכול להגיד שיש לנו סגל טוב וחשוב שהשחקנים שנמצאים בו ישחקו".