קשר מכבי מבהיר כי הקבוצה מגיעה נחושה ליוון: "יש מוכנות ומוטיבציה להשיג תוצאה טובה"

אמש הגיעה מכבי לטריפולי שם תתארח אצל אסטרס טריפוליס ביום חמישי (21:15, שידור ישיר בערוץ 10). עוד לפני ההמראה ליוון הספיקה הקבוצה לערוך אימון בוקר בקרית שלום לפניו התייצבו ערן זהבי וגל אלברמן מול שאלות העיתונאים. "יש דריכות כמו לפני כל משחק" פתח זהבי, "במיוחד כאשר אנחנו יודעים שזה משחק שיכול לקבוע את הגורל שלנו בזירה האירופית".

"המשחק הוא מחוץ לבית שלנו ונצטרך להשיג תוצאה טובה, לא כמו נגד מאריבור שחזרנו עם תוצאה לא טובה ונכנסנו קצת ללחץ במשחק השני. אנחנו דרוכים, יש מוכנות ויש מוטיבציה לעשות תוצאה טובה ואני מאמין שנעשה את זה". בשבוע האחרון החלה מכבי את משחקיה בגביע הטוטו וזהבי מפרט את היתרונות שבכך לקראת המשך הדרך: "כל יום שאנחנו ביחד ומתאמנים אנחנו מרגישים טוב יותר אחד עם השני והחיבור משתפר. המשחקים בגביע הטוטו הם טובים כהכנה לשחקנים, אינדיבידואלית יותר מאשר קבוצתית לדעתי. אני לא יודע אם אלו יהיו האחד עשר שיפתחו גם בזירה האירופית אבל זה טוב לכולם כי כולם מקבלים דקות וצוברים ביטחון".

אלברמן התבקש להעריך את התוצאה הסופית ואמר: "אני אף פעם לא מנסה לחזות תוצאה כזאת או אחרת או מה תהיה תוצאה טובה עבורנו. לא חושב שאתה ניגש למשחק מראש עם תוכנית להשיג את התוצאה המדויקת שאתה רוצה. כמובן שאתה רוצה לנצח בכל משחק אך זה תלוי בכיוון אליו ילך המשחק". הקשר ששותף במשחק גביע הטוטו האחרון מול הפועל רעננה לאחר שהתאושש מפציעה דיבר על מצבו הפיזי לקראת אסטרס: "אני מרגיש טוב, התוכנית במשחק הקודם נגד רעננה הייתה לתת לי מספר דקות קטן בכדי לבחון אותי. מאז הספקתי לערוך עוד אימון מלא אז לא נראה לי שתהיה לי בעיה לשחק ביום חמישי".

https://www.youtube.com/watch?v=s4jpBNbtwHA&feature=youtu.be

זהבי כבר הספיק להכיר את אסטרס אך מבהיר כי הפוקוס הוא פחות על היריבה: "אנחנו יודעים שזו קבוצה מאוד ביתית ובגלל שאין ביוון הגבלת זרים יש לא מעט שחקנים דרום אמריקאיים, שחקנים טכניים שיודעים מה לעשות עם הכדור. מעבר לכך אנחנו באמת מתעסקים יותר בעצמנו, במה שאנחנו צריכים לעשות במשחק ולא במה שהיריבה שלנו צריכה לעשות. יש לנו עוד אימונים ואסיפות עד למשחק ואני מאמין שנדע את כל מה שצריך".

זהבי נשאל גם על הקריאות הנשמעות במשחקים כלפי חברו לקבוצה מהראן ראדי: "אני אמרתי את מה שיש לי בכמה מקומות וגם מהראן יודע את התמיכה שלי בו משיחות פנימיות, לא כל דבר יוצא החוצה. הוא יודע כמה אנחנו תומכים ומנסים לנקות הגזענות מהמועדון ובכלל מהכדורגל. אם יש עדיין אנשים שמתעסקים בשטויות כאלה זו בעיה שלהם אבל בכל מקרה מהראן מרגיש את התמיכה שלנו ואני לא חושב שהוא מודאג. אני חושב שהרוב הגדול שמגיע למגרש מעודד את מהראן, יש חלק שמתעסק בשטויות וצריך לנקות את זה מהכדורגל אבל צריך להתעסק יותר ברוב השפוי".

אלברמן המשיך באותו נושא: "לגזענות אין מקום בכדורגל ככלל ובמכבי תל אביב בפרט. מהראן הביע את עמדתו ואמר מה הוא חושב, אנחנו מצידנו נמצאים מאחוריו באש ובמים, גם ברגעים קשים וגם בהצלחות שלו היינו מאחוריו ואני חושב שהוא יודע ומרגיש את זה, שמענו את זה גם מהדברים שהוא אמר".