הכנס המסורתי נערך אתמול בכפר המכביה בהשתתפות כל אנשי הצוות של המחלקה

כשלושה שבועות לפני הבעיטה הראשונה של עונת 14/15 במחלקת הנוער נערך היום בכפר המכביה כנס פתיחת העונה. כל אנשי הצוות המקצועי, רפואי ולוגיסטי של המחלקה הגיעו לכפר המכביה לכנס מקיף שסקר את פעילות המחלקה בעונה שעברה ואת הפעילות המתוכננת לעונה החדשה. מנהלה המקצועי של המחלקה ניר לוין פתח את הכנס בהצגת העובדים החדשים שהצטרפו למחלקה, מספר עוזרי מאמן חדשים, מאמן שוערים ומאמן בנייה גופנית. לאחר מכן דיבר לוין על תכניות המחלקה לעונה הקרובה.

בין הנושאים שעלו היו שדרוגים המתוכננים במתחם המחלקה בקרית שלום ופרויקטים שונים הנעשים במחלקה כגון 'עשרת הדברות' שהחל בעונה שעברה ופרויקט שיעורי הבית. לאחריו עלו ד"ר ירון ברק (בוקי), פיזיולוג ספורט וראש צוות הבנייה הגופנית במחלקת הנוער, מנהל המחלקה אריאל אברם ופסיכולוג המועדון נועם אייל. בסוף הכנס נערכה הרצאה של נציג פרויקט 'שמיים'. הפרויקט נועד כדי להנחיל בקבוצות המחלקה את שיטות ההכשרה והעיצוב האישיותי והמנטלי אותו עוברים חניכים בקורס טיס.

הכנס כאמור מקדים את פתיחת העונה של קבוצות מחלקת הנוער כאשר קבוצת הנוער וקבוצת נערים ב' יהיו אלו שיפתחו את העונה באופן רשמי ב-13.9. שבוע לאחר מכן גם קבוצת נערים א' תחל את העונה החדשה ובמהלך חודש אוקטובר גם נערים ג' וקבוצות הילדים והטרומים יצטרפו למעגל המשחקים.

רשימת קבוצות המחלקה וצוות המאמנים לעונת 13/14

לוח המשחקים של קבוצת הנוער לעונת 13/14