מכבי קיימה אימון קל לפני הדרבי והציגה את מאמנה החדש פאקו אייסטאראן

מכבי תל אביב קיימה הבוקר אימון קל לקראת משחק הדרבי הערב נגד הפועל תל אביב במסגרת גביע הטוטו (בלומפילד, 20:20). עוד קודם לכן ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף והמאמן החדש פאקו אייסטאראן. קרוייף פתח ואמר: " רציתי לברך את פאקו על כך שהגיע למכבי, זה לא היה שבוע קל בישראל ואני רוצה לאחל לו את כל ההצלחה ולתמוך בו כדי שנוכל לשחזר את ההצלחה של הקבוצה".

פאקו נתבקש לספר על התוכניות שלו לעתיד במועדון ואמר: "העתיד הוא היום, אני צריך להוציא את הטוב ביותר מהשחקנים שלי וכבר היום להציג יכולת טובה כקבוצה. אין עתיד אם לא נעבוד קשה כבר היום". פאקו התייחס למועדון ואמר: "המועדון מאורגן היטב, יש כאן אנשים שיש להם מושג ברור לאן הם רוצים לקחת את המועדון ולא רק את הקבוצה, המטרות הן מעבר לכדורגל ויש פה עתיד מצוין". בנוגע למצב הבטחוני במדינה ולהחלטה להצטרף לצהובים אמר המאמן: "ההחלטה שלי מבוססת על כדורגל, אני מגיע מאזור הבאסקים ואנחנו רגילים למצב כזה, ידעתי על המצב ולא חששתי לבטחון המשפחה שלי. קיימתי שיחות עם גולדהאר וקרויף ולכן לא דאגתי".

https://www.youtube.com/watch?v=JyhyRddJdLI&feature=youtu.be

לגבי סגנון האימון שלו אמר: "אני מביא הרבה תשוקה למשחק, אנחנו צריכים להודות בכל יום על כך שאנחנו עושים את מה שאנחנו אוהבים ואני דורש את זה מהאנשים שסובבים אותי. אני אוהב קבוצות פרו-אקטיביות שלא חוששות לשלוט בכדור ולשחק. אנחנו רוצים שתהיה לנו השפעה על השחקנים, בשבילי זה חשוב לאן המועדון רוצה לקחת את הקבוצה, אני רוצה לקום בבוקר ושתהיה לי התשוקה לבוא לאימון ולקחתי את מכבי כי אני חושב שהיא תהיה טובה בשבילי".

"צריך להמשיך לנצח ושתהיה לך התשוקה לניצחון וכשיש לך את זה אתה הקבוצה הטובה ביותר. כשאין לך את זה אתה כמו ברצלונה שיש להם סגל מצוין אבל לא ניצחו השנה כי לא היתה להם תשוקה. השחקנים הראו לי שיש להם את הרעב והתשוקה וזו הדרך להשתפר כי כשאתה חושב שאתה כבר שם אתה מתחיל לסגת. יש לי את הסגל הטוב ביותר שאני יכול לקבל, בכדורגל אם לא תהיה על הקצה, לא תהיה לך הזדמנות נוספת בעוד מספר ימים. אני מסתכל על השחקנים באימון ולפי זה יודע מי באמת רוצה לשחק ולפתוח בהרכב".