מספרת של זהבי רק כמעט הספיקה לניצחון עד שאצילי השווה בתוספת הזמן

אצטדיון חדש, קרוב לשלושים אלף צופים, אווירה מחשמלת, רק דבר אחד נשאר: לנצח. מכבי תל אביב אירחה היום ב"סמי עופר" את בית"ר ירושלים בניסיון לרשום ניצחון שלישי ברציפות וזה אכן קרה, כמעט. רק שניות ספורות הפרידו בין הצהובים לשלוש הנקודות, רק שניות ספורות מנעו מהמספרת האדירה של זהבי בדקה ה-61 להירשם כשער הניצחון. עומר אצילי היה זה שנגח את השוויון וקבע תיקו ראשון העונה למכבי על המגרש אחרי אחד בבית הדין.

Igiebor

לשתי הקבוצות לקח זמן להתאקלם באצטדיון החדש בחיפה אך דווקא האורחים מירושלים היו הראשונים לסכן את השער. חיימוביץ' עם הרחקה שכמעט נחתה ברשת וחנן ממן עם בעיטה חזקה מרחוק נעצרו אצל חואן פאבלו שחזר לשער לאחר שלושה משחקים. לשחקני מכבי ת"א לקח עוד קצת זמן אבל החל מהדקה ה-30 ההזדמנויות הגיעו בצרורות והמשקוף של קליימן לא הפסיק לרעוד. תחילה בן חיים עם בעיטה חזקה, לאחר מכן קרלוס עם נגיחה אותה קליימן הדף למשקוף ולבסוף מיכה עם בעיטה מצוינת מרחוק. לאחר שלוש הדקות המשוגעות של מכבי המשקוף קיבל הזדמנות לנשום אוויר כאשר קצב המשחק נרגע והקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים.

Zahavi

גם המחצית השנייה לא נפתחה בקול תרועה רמה אך זה רק הכין אותנו לרגע השיא שהגיע בדקה ה-61. מיטרוביץ' הרים כדור מדוד מהאגף ומי אם לא ערן זהבי שלף מהשרוול מספרת יפהפיה שלא השאירה לקליימן סיכוי. חיימוביץ' שכמעט כבש בטעות במחצית הראשונה עשה זאת שוב רק לכיוון הלא נכון מבחינתו. כאשר המשחק נכנס כבר לתוספת הזמן שלו נדמה היה שהרגע של זהבי עמד להיות זה שיכריע את המשחק אך לצערם של הצהובים הגיע טוויסט בעלילה. ממש בשניות האחרונות של ההתמודדות עומר אצילי עלה גבוה ונגח את השוויון שקבע חלוקת נקודות דרמטית.

משחק הליגה הבא של מכבי ת"א יהיה בשבת הקרובה (17:15) מול הפועל פ"ת שתארח את הצהובים באצטדיון המושבה.