פאקו אייסטאראן הבהיר את הכוונות להמשך והוסיף: "מקווה שהקבוצה תגדל ותשתפר"

המשחק הביתי הראשון של מכבי תל אביב בבלומפילד לעונת 14/15 הביא איתו ניצחון מרשים של הצהובים על הפועל פ"ת ברבע גמר גביע הטוטו. אל מול קצת יותר משמונת אלפים צופים ביציעים החניכים של פאקו אייסטאראן כבשו שישה שערים ללא מענה מרגליהם של שישה כובשים שונים. המאמן המנצח דיבר על הדברים שהביאו לתוצאה הנותנת לצהובים מקדמה גדולה מאוד לקראת הגומלין: "התחלנו ליצור משהו שאנחנו רוצים לראות בסגנון משחק שלנו. אנו רוצים ליצור קבוצה דומיננטית שגורמת לדברים לקרות ויוזמת, זה הרעיון שלנו ואני מקווה שהקבוצה תגדל ותשתפר ממשחק למשחק".

https://www.youtube.com/watch?v=tlYNl-C0BUk&feature=youtu.be

"אני מנסה לגרום להם להבין שכאשר אתה מדבר על יוזמה אתה מתכון להתקפה אך גם דרך ההגנה אתה יכול ליטול את היוזמה במשחק וזה גם מה שאנחנו מנסים לעשות". אייסטאראן הבהיר את החשיבות של המשחק והביע גם שביעות רצון מהקהל הצהוב: "לא לקחנו את המשחק הזה כהכנה אלא כמשחק חשוב שצריך לנצח והמשחק השני יהיה אותו דבר. האווירה במשחק הייתה נפלאה, זה היה מצוין להרגיש את האוהדים מאחורינו גם במשחק כזה. אנו יודעים שגביע הטוטו הוא לא המפעל החשוב אך עדיין הם שם ומעודדים את הקבוצה וזו תחושה נהדרת".

המאמן הספרדי שערך חמישה שינויים בהרכב לעומת הדרבי אמר: "אני רוצה שכל השחקנים בסגל יאמינו שכל אחד יכול להתבקש לעלות למשחק בכל רגע נתון ולתת הופעה טובה.  אני אנסה להוציא את המיטב מכל שחקן ולפי הכושר שלהם אבחר בכל משחק את ה-11 שיפתחו".

גאל מרגוליס פתח את מסכת הכיבושים במשחק עם שערו הראשון העונה ונשמע מרוצה בסיום: "אני שמח שהצלחתי להבקיע. תמיד כיף לחזור הביתה לבלומפילד, כאן אנחנו מרגישים הכי בנוח ואני מקווה שמרגישים את זה במגרש. אנחנו עובדים קשה באימונים כל שחקן רוצה להוכיח שיש לו מקום בסגל של מכבי והיום כל אחד נתן את המאה אחוז שלו. ניצחון כזה כמובן שמוסיף לביטחון אך ביום ראשון זה משחק חדש ואני מקווה שנמשיך ככה".

לעדן בן בסט היה זה שערו השני במדים הצהובים והחלוץ מקווה להמשיך להבקיע עבור מכבי: "שחקני התקפה אוהבים להיות שותפים למשחק, לעשות מהלכים יפים ולהבקיע שערים ובמיוחד אצלי אלו הדברים שמניעים אותי. אני עובד קשה כדי שהדברים הללו יבואו לידי ביטוי במהלך המשחק ומקווה שתהיה לזה המשכיות. מבחינה קבוצתית הקבוצה עוברת תהליך ומשתפרת מעונה לעונה. כמובן שזה שאנחנו לא משחקים באירופה פגע בנו מבחינה אישית אך אנו ממשיכים וננסה לעשות זאת בעונה הבאה".

החלוץ גם החמיא לקהל של הצהובים שהגיע למשחק: "כל הכבוד לקהל שגם בגביע הטוטו הגיע במספרים יפים. הקהל של מכבי מאוד חשוב לנו, אנחנו רוצים שיגיע למגרשים וימשיך לתמוך בקבוצה ואני מאמין שבסוף ימצאו את הפתרון לסוגיית מחירי הכרטיסים. אני לא מבין בזה ולא יודע מה המחיר הריאלי, חשוב לנו לראות את היציעים מלאים ומי שמבין בזה שיעשה מה שצריך כדי להביא את הקהל".