הקשר כבש משחק ליגה עשירי ברציפות בניצחון 1-4 על הפועל עכו

מכבי תל אביב יכולה לסמן וי על המשחק הראשון מבין שלושה שמחכים לה בשבוע הקרוב. הקבוצה תחל כבר הבוקר בהכנות לקראת המפגש מול מ.ס אשדוד שישוחק בעוד יומיים ויהווה הצגה מקדימה לדרבי הגדול של תל אביב שייערך בעוד שבוע בדיוק. על אף התוצאה המרשימה, מאמן הקבוצה פאקו אייסטאראן עדיין לא נשמע מרוצה לחלוטין: "למשחק שלנו היו שתי פנים, המחצית הראשונה היתה קרובה לאיך שאנחנו רוצים לשחק והשנייה רחוקה מזה. אנחנו מתחברים וראינו היום למשך רבע שעה או עשרים דקות את הקבוצה שאני רוצה לראות בעתיד".

מיד בסיום המשחק מיהר פאקו להיכנס לחדר ההלבשה כדי לשוחח עם השחקנים: "לפעמים חשוב שהפידבק יהיה מהיר", הסביר המאמן. "אחרי מחצית ראשונה כל כך טובה ומחצית שנייה הרבה פחות מזה, חשוב שכולנו נבין מהר מה לא היה בסדר ואני אומר 'אנחנו' כי אני כולל גם את עצמי".

https://www.youtube.com/watch?v=oanOVpm-xJI&feature=youtu.be

בנוגע לאי שיתופו של עדן בן בסט במשחק הבהיר פאקו: "אני חושב שהיו עוד שחקנים שלא שיחקו. ראדה פריצה, בן רייכרט, יובל ויואב שלא היו בסגל, גאל שהתאמן היטב הבוקר בידיעה שהוא לא בסגל, יש הרבה שמות. גם גאל ופריצה הם שחקני סגל ועבורי אין הבדלים בינהם. כל עוד עדן מראה מקצוענות, מחויבות וכבוד הוא חלק מהסגל. הוא מתאמן היטב כי אם הוא לא היה מתאמן היטב הוא לא היה בסגל. כרגע אני לא יכול לשחק עם יותר מאחד עשר ואני צריך לבחור".

פאקו נשאל האם החילופים שערך היום מכינים את הקרקע למשחק מול אשדוד בעוד שלושה ימים: "אני לא מתכנן יותר מידי מראש", הסביר המאמן. "אני מכין את ההרכב בשביל לנצח במשחק נוכחי ואחר כך נתכונן למשחק הבא, אני לא חושב יותר מידי רחוק".

כובש הצמד ערן זהבי, שכבש את שערו השישי בחמישה משחקים, שבר את שיאו של מוטי קקון והשלים עשרה משחקי ליגה רצופים מאז אפריל האחרון בהם כבש: "כבר לפני שניים, שלושה משחקים, ידעתי שאני יכול לעשות את זה ולקחתי את זה כמטרה. עמדתי במטרה, אני שמח וזה כיף לעשות שיאים, אבל התוצאות הרבה יותר חשובות וכרגע ואנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. יש לנו מה לשפר ובמחצית השנייה לא נראינו כמו שאנחנו רוצים, אבל יש מאמן ואני מאמין שהוא יעשה את זה. אני לא עכשיו הולך לנסות לכבוש בכח ולעשות שיא שלא ישברו שנים, אני מתעסק בלנסות ולהשתפר וברור שאני רוצה להבקיע בכל משחק אבל לא בכח".

זהבי נשאל על דבריו של המאמן פאקו מיד בסיום המשחק והבהיר: "את מה שהיה בחדר ההלבשה אנחנו נשמור לעצמינו. המאמן אמר לנו מה אנחנו צריכים לשפר, הוא גם אמר דברים טובים שעשינו במיוחד במחצית הראשונה, אבל קצת איבדנו את הדרך ואולי אנשים התחילו לחשוב על יום רביעי ויום שני והורידו את הרגל מהגז. כמו שהמאמן ידע להגיד לנו אתה מה שאמר בחדר ההלבשה הוא גם יידע לשפר ולהכין אותנו להמשך".

ברק בדש חגג משחק ראשון בהרכב ושער בכורה העונה בליגה: "כמובן שאחרי תקופה שלא שיחקתי רציתי מאד לכבוש", סיפר החלוץ. "אני שמח שהצלחתי לעשות את זה במשחק הבכורה שלי בהרכב, רק אני מקווה שתהיה המשכיות. זאת תקופה ארוכה שאני רוצה לכבוש תחת המאמן והיה חשוב לי להוכיח את עצמי. התפקיד של המאמן הוא לתקן אותנו כל הזמן והוא ראה היום דברים, במיוחד במחצית השנייה, שהוא לא אהב וככה גם נגמר המשחק אז יש טעם טיפה פחות טוב, אבל אני חושב שהיה ניצחון חלק ויפה אז נתקן את הבעיות ונמשיך קדימה".

החלוץ הוסיף: "אני יכול להגיד שהישיבה על הספסל מדרבנת אותי יותר ממלחיצה. יש את הרצון להוכיח ולדעת שהמקום שלך בסגל ובהרכב. יש תחרות מאד קשה במכבי תל אביב, השבוע זה עדן ופריצה ובשבוע הבא זה יכול להיות אני או כל שחקן אחר וצריך לדעת לתת מעצמך כל הזמן מאה אחוזים. עדן שחקן מצוין ואני בטוח שהוא ופריצה יתרמו המון למכבי תל אביב והזמן יעשה את שלו".