הקבוצה השלימה את ההכנות למכבי חיפה. פאקו: "מקווה שהשיטה שלנו תהיה מוצלחת".

מכבי תל אביב השלימה את ההכנות למשחק מחר נגד מכבי חיפה (בלומפילד, 20:55) וקיימה אימון בוקר בקריית שלום. עוד לפני האימון נערכה מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן פאקו אייסטאראן והבלם קרלוס גארסיה. "המשחק תלוי בכמה אפקטיביים נהיה מול השער", פתח המאמן את דבריו. "בשבועות האחרונים של פגרת הנבחרת והחגים הייתי צמוד לשחקנים אבל חלק מהקבוצה היו במסגרת בינלאומית והיו לנו קצת פציעות. כתוצאה מכך לא יכולנו להוציא תמיד את המיטב מהאימונים, אבל אני רוצה להוציא את המיטב מהאימון היום ולהתכונן למשחק".

לגבי היכולת של מכבי חיפה אמר: "הם חזקים ורוצים לזכות באליפות, יש להם סגל שמסוגל לעשות זאת". לגבי העדרותו הצפויה של יוסי בניון אמר: "כשבונים סגל צריך לקחת בחשבון העדרויות וצריך להמשיך להתחרות. הם יגיעו עם הסגל הקיים וזה לא יהיה משחק קל. לא פגשתי עדיין את סטנוייביץ', יש לי עבודה לעשות בקבוצה ואני מניח שיש לו את אותה עבודה. אני מקווה שהשיטה שלנו תהיה מוצלחת כי האויב שלנו הוא תמיד עצמנו, יש לנו את הפוטנציאל ואם נשחק ברמה שלנו לא תהיה בעיה, אם נשחק מתחת לרמה שלנו זו תהיה בעיה".

https://www.youtube.com/watch?v=uLuG78wgjCE&feature=youtu.be

כשנשאל על ההרכב למחר אמר: "ההרכב שלי למחר סופי, אבל אני חושב שכולם צריכים להיות מוכנים כי לפעמים יש שינוים של הרגע האחרון ולפעמים המשחק משתנה מהר ואז כולם צריכים להיות מוכנים".

לגבי משחקי הנבחרת אמר: "השחקנים שלנו הם מהשחקנים הטובים ביותר ולכן הם בהרכב, יכולים להיות להם משחקים פחות טובים  או יותר טובים אבל הם שחקנים מאוד עקביים".

לגבי ההפסד במחזור הקודם להפועל ב"ש אמר: "אני לא מדבר על העבר כי אי אפשר להשפיע עליו. שיחקנו טוב מול ב"ש והיינו דומיננטים אבל לא הינו מספיק חדים מול השער ונתנו להם הזדמנויות קלות להבקעה".

קרלוס גארסיה נשאל על המשחק נגד מכבי חיפה ואמר: "אנחנו תמיד מוכנים, אמנם לא היו הרבה אימונים אך זה לא תירוץ. אנחנו ננסה לשחק בדרך שלנו, ברור לנו מה דרך המשחק שלנו וננסה לנצח ככה. אני חושב שגם אנחנו וגם הם קבוצות טובות. זה שונה כשמשחקים נגד חיפה כי האוירה באצטדיון טובה מאוד ויש שחקנים טובים בשתי הקבוצות וזה אתגר לעצמך לשחק מול שחקנים טובים. כדי להצטיין אתה צריך שכל הקבוצה תהיה טובה. האוירה תמיד משפיעה ונותנת מוטיבציה אבל אתה תמיד מנסה לתת את הכל בכל משחק".

על ההפסד במחזור הקודם אמר: "אנחנו חושבים שיכולנו להוציא תוצאה טובה יותר נגד ב"ש אבל אלו משחקים שונים וזה לא משנה מה קרה שם כי זה העבר. ננסה לשפר את מה שלא עשינו טוב ולהמשיך את מה שעשינו טוב".

http://www.youtube.com/watch?v=J_-j7rRYw6I&list=UU-oWQqnf8B8a_TsmVi0mTUg