מכבי השלימה ניצחון חמישי משישה מחזורים: "קרובים יותר לדרך בה אנו רוצים לשחק"

עם ניצחון שלישי ברציפות ותשעה שערים בשני המשחקים האחרונים מכבי תל אביב מגיעה מוכנה לדרבי. לאחר הניצחון 2-5 על אשדוד אמש עלו הצהובים לממוצע של קצת יותר משלושה שערים למשחק העונה וגם מאמן הקבוצה פאקו אייסטאראן שבע רצון מהתקדמות הקבוצה: "אני מרוצה יותר כל משחק ואני חושב שאנחנו קרובים יותר לדרך בה אנחנו רוצים לשחק. מנגד לא אהבתי את הספיגות שלנו במיוחד מכיוון ששער אחד הגיע מכיוון שלא דחפנו קדימה בזמן ומנענו נבדל של ההתקפה שלהם. השער השני הגיע מפנדל שאף אחד לא ראה אותו אבל כל אחד יכול לעשות טעויות". הגענו להרבה הזדמנויות, זה היה מסוג המשחקים ואמרתי להם זאת במחצית שאם נמשיך להיות אגרסיביים ומרוכזים נסיים עם תוצאה גדולה יותר אך בסוף זה נגמר רק 2-5".

את המשחק הקרוב אין צורך להציג ומטבע הדברים חלק מתשומת הלב של העיתונאים כבר הוקדשה אליו: "אנחנו מוכנים לשחק כל משחק", אמר פאקו "והדרבי זה משחק נוסף על שלוש נקודות, אני לא חושב שנקבל נקודה נוספת על כך שזה דרבי. אנחנו צריכים לשחק, להתחרות ולהיות ערניים כי בדרבי זו לא שאלה של עמדות במגרש או מי משחק טוב יותר. בדרבי הכול יכול לקרות ויש בו מוטיבציה נוספת שיכולה לשנות משחקים".

https://www.youtube.com/watch?v=QMQ0Ez8aMlU&feature=youtu.be

המאמן נשאל שוב על השחקנים שלא שיחקו או שנכנסו כמחליפים וניסה להבהיר את הנושא: "מבחינתי הסיפור של בן בסט הוא אצלכם לא אצלי. זה קשה כמובן והשחקנים יודעים שאני מבין שהם יכולים להיות מאוכזבים כאשר הם לא משחקים אבל זו הבעיה של להיות במכבי תל אביב. אתה יודע שיש לך איכות לאורך כל הסגל ולא כולם יכולים לשחק. אני חייב להוציא את המיטב מהכושר של השחקנים ואני יודע שאני לא הולך לשחק עם אותם 11 כל העונה ואפילו לא לשניים או שלושה משחקים רצופים. כי אתה חייב להוציא את המיטב מההופעות הטובות של שחקנים שאתה רואה על מגרש האימונים ובמשחקים הקודמים".

"לפעמים זה שחקן כזה או אחר שעולה בהרכב ובשבוע הבא אני לא יודע מי זה יהיה כך שאני חייב תמיד להוציא את המיטב מהסגל. אחרת אוכל להתקשר לבעלים ולומר לו שיש לי חמישה עשר שחקנים וזה מספיק לי. הוא יהיה אסיר תודה על הכסף שחסכתי לו אך אם יש לנו שחקנים אנחנו צריכים להשתמש בהם".

עדן בן בסט שעלה מהספסל במחצית השנייה המשיך את דברי מאמנו: "אני מאוד שמח לשחק, הבמה הכי טובה בשבילי זה כר הדשא. זה משהו שהוא חדש בשבילי אני עובד ולומד מזה, כולנו רוצים לשחק אין אחד שלא רוצה והתחרות היא רק טובה למכבי תל אביב. אני מתייחס רק למה שקורה על המגרש משתדל להתאמן טוב ולעבוד קשה ולחזור להיות על הדשא כי זה המקום הטוב ביותר בשבילי לדבר בו".

"אני מאוד שמח להגיע למכבי ת"א ואני לא מתחרט אפילו לדקה, ראיתם איזו תמיכה קיבלתי מהקהל. גם השחקנים תומכים וכולנו מאוד מחוברים ואני חייב להם תודה על כך, רואים כמה המועדון הזה חזק ומחובר ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות. הכי חשוב זה הניצחון, צריך להתעסק במכבי תל אביב, בניצחונות ובדברים טובים ובאמת באמת שהכול בסדר. אני עובד קשה ואני ארוויח את המקום שלי רק בעבודה קשה ולא בדיבורים".

ערן זהבי שהמשיך את רצף הכיבושים המדהים שלו והעמיד אותו על 11 משחקים החמיא דווקא לחבריו לקבוצה: "שיחקנו מצוין כקבוצה, כולם השתתפו בחגיגה ויש פרגון אדיר בין השחקנים. כיף להיות, כיף להיות עם השחקנים האלה, אני גאה במה שהצגנו היום ואנחנו עם הפנים קדימה. אני מרגיש שאנחנו מתקדמים, אנחנו עדיין לא היכן שיכולים או רוצים להיות אבל אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. אנחנו משתפרים בהרבה אלמנטים שהמאמן רוצה ואנחנו בדרך הנכונה אם כי זה עדיין לא שהיינו מצפים מעצמנו. קיבלנו שערים ממצבים נייחים שזה קצת מעצבן ומציק ונעבוד על זה אבל זה מתגמד לעומת איך ששיחקנו, איך שנראינו על המגרש".

העמדה של זהבי על המגרש גם היא הייתה נושא לדיון בתקשורת והקשר לקח את ההזדמנות להבהיר: "נוח לי להיות על המגרש, נוח לי לשחק במיוחד כאשר הקבוצה רצה ועושה דברים טובים אז קל לי יותר לבוא לידי ביטוי. יש לנו דרך טובה וזה לא משנה מי משחק ואיפה, אנחנו צריכים לעשות את העבודה ועד כה אנחנו עושים אותה בצורה מצוינת".