מכבי תל אביב 'שחר' פתחה את אימוניה לקראת עונת 2012/13 

אלופת ליגת העל לנוער החלה את הכנותיה לעונת המשחקים הקרובה באימון בו נטלו חלק שחקני סגל מאשתקד ביחד עם פנים חדשות מקבוצת נערים א' של המועדון. רק לפני כחודש וחצי מכבי תל אביב 'שחר' סיימה עונה דומיננטית שהסתיימה  באליפות שנייה ברציפות אך עמיר תורג'מן יודע כי העונה חניכיו יצטרכו להתחיל הכול מחדש. "אחד המאפיינים הבולטים בקבוצת נוער הוא תזוזה ותחלופה של שחקנים, כאלה שמסיימים גיל נוער וכאלה שעולים לקבוצת הנוער. אצלנו זה לא שונה וגם אנו נצטרך להרכיב פאזל מחדש אך זה הדבר המעניין והמאתגר ביותר באימון קבוצת נוער".

Prac3

הסטנדרטים מהעונה הקודמת ומזו שלפניה גבוהים ולחניכיו של עמיר תורג'מן משימה לא קלה לעמוד בהם ולשמור על מעמדם כחלק מקבוצת הנוער המובילה בארץ. בסוף חודש מאי יהיה אפשר לבחון האם האתגר עבר בהצלחה אך כעת יתרכזו תורג'מן וחניכיו בתקופת ההכנה לקראת פתיחת עונת המשחקים. "אנו עובדים על כל האספקטים של המשחק, הפיזי, הטכני והמנטלי, בונים את הקבוצה בצורה איטית ומבוקרת ושואפים ליצור תלכיד טוב. באימונים הראשונים מטבע הדברים רואים התלהבות של השחקנים, הם באים רעבים אחרי מנוחה מכדורגל וזה יעזור לנו לשפר אותם".

Prac1

בד בבד עם יציאתה לדרך של ספינת הדגל של מחלקת הנוער במועדון השלימו את שיבוצי הצוות המקצועי בכל הקבוצות וכל המחלקה ערוכה ומוכנה להכנות טרום העונה. מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער הנוער ניר לוין מברך על כך וגם על פתיחת העונה של מכבי ת"א 'שחר'. "קבוצת הנוער מתחילה עונה חדשה לאחר האליפות אשתקד כאשר המטרה העיקרית נותרה אספקת שחקנים איכותיים לקבוצה הבוגרת של המועדון. הקבוצה עוברת שינויים מסוימים אך אנו עובדים קשה בכדי לספק את המעטפת המקצועית הדרושה בכדי להכין את שחקני הנוער בצורה האופטימלית ביותר לפני המעבר לבוגרים". 

Prac2