קבוצות הילדים פתחו את העונה החדשה ברגל ימין, נערים ב' ניצחו 3-5

מלבד קבוצת הנוער שסיימה את משחקה בתיקו וקבוצת נערים א' שהייתה חופשית כל שאר קבוצות המחלקה שיחקו אתמול. על קבוצת נערים ב' של המועדון עבר משחק יוצא דופן כאשר הצהובים אירחו את בני יהודה וגברו עליה בתוצאה 3-5. החניכים של שלומי מיטלקה הגיעו למשחק במטרה להשלים שש ניצחונות מתוך ששת המשחקים הראשונים והצליחו בכך למרות פתיחה טובה של האורחים. בני יהודה ירדה להפסקה ביתרון 1-2 אך הצהובים השלימו מהפך גדול ועלו ליתרון 2-5 לפני שער מצמק לקראת הסיום. פרינס תומס, ניל גולדברג, נדב ראובני, אילון אלמוג ועדן קארצב חלקו ביניהם את השערים לזכות מכבי.

כמו נערים ב' גם קבוצת נערים ג' המשיכה בשבת את פתיחת העונה המושלמת שלה. שחקני מכבי תל אביב 'אלדד' אירחו בקרית שלום את הפועל ירושלים במסגרת המחזור השלישי של ליגת נערים ג' מרכז וניצחו 1-3. אדיר חרדון, טל דאון ואור בירן כבשו לזכות החניכים של אייל צחי שספגו שער מצמק לקראת הסיום. נערים ג'2 יצאו למשחק חוץ מול מכבי נתניה וחזרו עם נקודה לאחר 2-2 דרמטי. כל השערים במשחק הובקעו במחצית השנייה כאשר אייל חן כובש צמד לזכות הצהובים כולל אחד בדקת הסיום.

לאחר שקבוצת הנוער וקבוצות הנערים החלו את עונת 2014/15 בחודש שעבר גם קבוצות הילדים של מכבי החלו בשבת את העונה שלהן. כולן גם פתחו את העונה ברגל ימין עם ניצחונות במחזור הראשון. ילדים א' צפון עשו זאת עם ניצחון ביתי 0-4 על מכבי חיפה/נהלל משערים של יובל בן עמי, אסף הרשקו (צמד) ועידן רוזנפלד. ילדים א' דרום רשמו ניצחון חוץ נאה, 0-3 על עירוני רמת השרון משערים של יואב לנג, דוד דגו ונדב נידם. גם קבוצת ילדים ב' צפון של מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ מול עירוני רמת השרון וחזרה עם שלוש נקודות לאחר ניצחון 0-6. קבוצת ילדים ב' דרום השלימה שבת של ניצחונות עבור קבוצות מכבי עם 0-3 בקרית שלום על הפועל קרית אונו.