ניצחון משכנע נוסף של מכבי ת"א 'שחר' השאיר אותה בפסגת ליגת העל לנוער

ניצחון חמישי ברציפות מתחילת העונה, רביעי העונה עם ארבעה שערים ומעלה, מאזן שערים של 1-19 ומלך שערים חדש בצהוב כחול. את כל אלה השיגה מכבי תל אביב 'שחר' היום בקרית שלום כאשר אירחה את מ.ס אשדוד במחזור החמישי של ליגת העל לנוער. החניכים של זיו אריה כמו בשאר המשחקים העונה השתלטו מהפתיחה ולא השאירו סיכוי ליריבה. שער של יונתן כהן במחצית הראשונה, צמד של סוהיל ארמלי ושער נוסף של דור גלילי במחצית השנייה עשו את העבודה עבור קבוצת הנוער.

הצהובים שעלו היום בכחול חיפשו את השער מהדקות הראשונות. יונתן כהן שכבש צמד בכל אחד משני המשחקים הקודמים חיפש את השער בפתיחה ומצא אותו בדקה ה-18 לאחר בישול מצוין של גיא אביב. שער חמישי העונה לכהן, כולם ברגל שמאל וכעבור כמה דקות הוא ניסה לגוון עם נגיחה שהחמיצה במעט את המסגרת. המטווח על שער האורחים נמשך עם בעיטה של מתן חוזז מקצה הרחבה אותה הדף השוער וניסיון נוסף של אליאל פרץ. מאוויס צ'יבוטה שהיה פעיל מאוד בהתקפה ניסה פעמיים לקראת סיום המחצית אך רק כמעט הצליח ולהפסקה הצהובים ירדו עם יתרון קטן של 0-1.

היתרון הקטן גדל מאוד לאחר ההפסקה עם פתיחה מצוינת של הצהובים למחצית השנייה שראתה אותם מבקיעים פעמיים תוך דקה. סוהיל ארמלי שכבש בכל משחק העונה עשה זאת שוב והפעם עם צמד מהיר בדקות 48 ו-49 שהעניק לצהובים יתרון משמעותי והוציא את הרוח מהמפרשים של האורחים. הצמד עזר לקשר מכבי, שכבש בכל משחק העונה, לעלות לראש רשימת הכובשים בליגה ביחד עם שון וייסמן ממכבי חיפה עם שישה שערים בחמישה משחקים. הדר לוי ניסה לצמק לאחר מכן לזכות אשדוד אך סהר חסון מנע זאת ממנו כאשר מהעבר השני המחליפים של מכבי ניסו להגדיל את התוצאה. תחילה היה זה רז יצחק שפעמיים היה קרוב מאוד עם נגיחה והזדמנות מול השוער. דור גלילי שגם הוא עלה מהספסל התכבד בשער האחרון במשחק לאחר שקפץ על הדיפה של השוער מבעיטה חופשית של ארמלי. הצהובים ממשיכים את הפתיחה הנהדרת לעונה ובמחזור הבא יתארחו אצל הפועל רעננה.