עצמי של טוואטחה, זהבי ובן בסט הבטיחו חזרה משמחת לליגה במשחק גדול בבלומפילד

פגרה של שלושה שבועות הספיקה למכבי תל אביב בכדי לשים בצד את הפסד הליגה הראשון ולנצח במשחק מרתק את מכבי חיפה. מעל 13 אלף אוהדים מילאו את יציעי בלומפילד לגמרי והתכוננו למשחק שהבטיח הרבה וגם קיים. ארבעה שערים, שני כרטיסים אדומים ושלל הזדמנויות היו במשחק בסופו הצהובים יצאו מאושרים עם ניצחון 1-3. עוד לפני המשחק ערך המועדון טקס לזכרו של ראש עיריית תל אביב לשעבר, שלמה להט (צ'יץ') שנפטר בתחילת החודש. בנו, עו"ד וחבר מועצת העיר דן להט ונכדו תום קיבלו חולצה ממוסגרת של מכבי מידי מנהל הקבוצה בני טבק והקפטן שרן ייני.

כיאה למפגשים בין שתי הקבוצות המחצית הראשונה הייתה קצבית ומלאת אירועים. זהבי פתח כבר בדקה השנייה עם בעיטה חופשית מסוכנת לאחריה האורחים התקרבו לשער פעמיים. ראיוס בעט מקרוב גבוה ועמאשה נגח לקורה והשעון עדיין לא השלים עשר דקות. המשחק הפתוח המשיך ותורג'מן נגח החוצה משני מצבים קורצים ומנגד זהבי כמעט הרים את יציעי בלומפילד אך הכדור שלו התגלגל ליד העמוד. מיד לאחר מכן הגיע ניסיון נוסף של הצהובים כאשר בן חיים נשלח בכדור עומק מצוין אך נעצר בעברה של אייל משומר שהשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. זהבי התקרב עוד קצת לעומת הבעיטה החופשית הקודמת אך לא מספיק בכדי לכבוש. עם סיום המחצית זהבי ראה את הצד הלא נכון של העמוד, ראדי בחן את סטויקוביץ שהדף והאוהדים קיבלו את ההזדמנות לקחת אוויר לאחר מחצית סוערת.

המחצית השנייה נפתחה באותו הקצב אך גם בצורה יותר תכליתית. בן חיים פרץ לרחבה במהירות ושיחרר בעיטה שפגעה בטוואטחה בדרך לרשת. היתרון החזיק מעמד שבע דקות בלבד עד שראיוס השווה מהנקודה הלבנה עבור האורחים. ערן זהבי לא נתן לשוויון להישמר ליותר מדי זמן ובדקה ה-69 ניצל הגבהה מצוינת של מיטרוביץ ונגח את ה 1-2 הצהוב שהרים את הקהל ביציעים. אותם אוהדים לא נשארו אדישים גם כאשר צ'וצ'אליץ' ראה אדום נוסף לחובת חיפה ובמיוחד כאשר בן בסט שיחרר בעיטה חופשית אדירה לחיבורים בדקה ה-82. דרך מתאימה לסיים ניצחון רביעי של הצהובים בחמשת המשחקים האחרונים נגד מכבי חיפה. החניכים של פאקו אייסטאראן יתארחו למשחק הליגה הבא שלהם באצטדיון בנתניה אצל הפועל עכו ביום ראשון הקרוב.