הצהובים חגגו עם 2-5 על הקבוצה מעיר הנמל. ביום שני הדרבי של תל אביב

זה היה משחק ליגה כמו כל משחק ליגה אחר, אותן שלוש נקודות בדיוק כמו לפני שלושה ימים, אותן שלוש נקודות כמו בשבוע הבא. אז זהו שלא. מהרגע הראשון אפשר היה לחוש את הדרבי התל אביבי המתקרב, כאילו המשחק הערב הוא רק חזרה גנרלית. אם לא דיי בכך, באופן סימבולי למדי, ערן זהבי שכל כך מזוהה עם היריבות בין המועדונים היה זה שפתח את החגיגה וגם סיים אותה. בין לבין עומרי בן הרוש חגג שער שני בתוך שלושה ימים, נוסא איגיבור ציין שער בכורה וטל בן חיים המשיך את מה שהוא עושה כל כך טוב מתחילת העונה. היתה גם אורחת במשחק, מועדון ספורט אשדוד, שהצליחה לצמק את התוצאה עם שני שערים מהירים במצב של 0-4 אבל ירדה מנוצחת כמו בכל הפעמים האחרונות בהן היא הגיעה לפגוש את הצהובים בבלומפילד. מכבי תל אביב מסמנת וי נוסף על שבוע המשחקים האינטנסיבי ועכשיו נותרה  רק עוד משימה אחת.

בדקות הראשונות אפשר היה לראות עדיין אוהדים רבים שטרם תפסו את מקומם ביציע ובהתאם לכך גם השחקנים הניעו את הכדור בסבלנות יתרה. אחרי שמונה דקות בן חיים ניסה את מזלו בבעיטה מפינת הרחבה אבל ההתקפה המסוכנת הראשונה הגיעה רק בדקה ה-17. נוסא איגיבור השאיר לזהבי את הכדור עם העקב, הקשר התקדם לכיוון השער ובעט כדור שניתז מרגל של שחקן הגנה אל השער של מרציאנו. שער שביעי העונה לערן זהבי ומשחק ליגה אחד עשר ברציפות שזהבי כובש. הצהובים נכנסו לקצב, בדש ואיגיבור ניסו את מזלם בבעיטות, אבל הישועה הגיעה דווקא מהקו האחורי. דור פרץ מצא את בן הרוש בכדור ארוך על הקו השמאלי, המגן הטעה את המגן שלו וכבש שער שני בתוך שלושה ימים.שבע דקות אחר כך איגיבור חגג שער בבכורה בבעיטה מתוך הרחבה וקבע את תוצאת המחצית.

המחצית השנייה נפתחה בסימן בדש את בן חיים שחתכו את הגנת האורחת פעם אחר פעם. שבע דקות בתוך המחצית השנייה עומרי בן הרוש שלח את בדש לספרינט על 40 מטרים, החלוץ הקדים את המגן שלו וסידר לבן חיים שער מול הרשת החשופה. דווקא כשנדמה היה שהמשחק הוכרע האורחת כבשה שני שערים מהירים בתוך שש דקות. בדקה ה- 71 דוידוב סידר לישראל ראש שער בנגיחה מקרוב, לפני שירו בלו כבש את השני מפנדל אחרי שקינדה הוכשל ברחבה. שתי הקבוצות התעוררו, המשחק נע מצד לצד והקהל התחיל בהכנות לדרבי הקרוב. בדיוק אז ערן זהבי התעורר וכבש מקרוב את השער האחרון במשחק אחרי שמספרת של בן בסט נהדפה בצורה לא טובה אצל מרציאנו. מכבי תל אביב מנצחת מחזור שלישי ברציפות ומטפסת עד למקום השני בטבלה.