שחקני האלופה והצוות המקצועי ילבשו את החליפות שהותאמו במיוחד למועדון. השחקנים הצטלמו לתמונה קבוצתית עם  החליפות

מועדון הכדורגל מכבי תל אביב חתם על הסכם חסות עם בית האופנה 'לאונרדו'. במסגרת ההסכם יילבשו שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי והנהלת המועדון חליפות ייצוג מחויטות של 'לאונרדו' באירועים ומפגשים רשמיים בארץ ובחו"ל. לקבוצה הותאמה חליפה בצבע כחול עם לוגו המועדון בשילוב עניבה צהובה המשלימה את המראה. החליפה עשויה מבד איכותי, תוך מתן דגש על תפירת תוספות המאפיינת את כל המותגים המובילים בעולם. בית האופנה 'לאונדרו', בבעלות יעקב הדס, קיים מעל 20 שנים ומתמחה בייצור, ייבוא, ייצוא ושיווק של חליפות אופנתיות לקהל צעיר ועדכני. 'לאונרדו' משווקת חליפות ייצוגיות, חליפות לחתנים ואופנת קז'ואל. החליפות נמכרות במיטב חנויות המותגים בארץ.

מרטין ביין, מנכ"ל מכבי ת"א: "אנו שמחים על צירופו של בית האופנה 'לאונרדו' כנותן חסות. אנו מאמינים כי הדרך לחיזוק התדמית של המותג מכבי ת"א, עוברת בין היתר, בהופעת השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה באירועים רשמיים מחוץ למגרש. הקשר עם 'לאונרדו' נוצר מתוך ההערכה לטיב המוצרים ואיכות החליפות באופן התואם את הסטנדרטים שאליהם המועדון שואף להגיע".

https://www.youtube.com/watch?v=2Gq68lp6uK4&feature=youtu.be

יעקב הדס הבעלים של המותג 'לאונרדו': "אני שמח לשתף פעולה עם מותג מוביל כמו מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ומקווה להמשיך בשיתוף הפעולה לטווח ארוך. החיבור בין המקצוענות של מכבי עם המצוינות האופנתית ארוכת השנים של 'לאונרדו' הוא חיבור מתבקש. דגם החליפות הצעיר והספורטיבי שלנו – Parisien מתאים באופן מושלם לספורטאים ולגברים צעירים המחפשים מראה טרנדי, חטוב ומעודכן בגזרת SLIM FIT".

במסגרת ההסכם החליפו היום שחקני מכבי את מדי המשחק בחליפות הממותגות של "לאונרדו" והצטלמו לתמונה קבוצתית חגיגית במיוחד.

לאונרדו