מנכ"ל מכבי ת"א מרטין ביין, הגיב להחלטת ביה"ד לפסוק מה שהוא כינה כ-"עונשים מטרידים" למועדון בעקבות הדרבי האחרון

"אין כל ספק מהי הסיבה המקורית בגינה הופסק המשחק בבלומפילד – חוליגן שתקף שחקן על כר הדשא, גרם לאלימות וסיכן את בטחונם של אחרים. בהחלטתו לפסוק 'עונשים מטרידים' אלה, בחר ביה"ד של ההתאחדות להתעלם מהזמן ומהמשאבים הכספיים המושקעים בשנים האחרונות ע"י מועדון ספציפי זה במטרה למגר התנהגות בלתי נסבלת וליצור סביבה ראוייה לאוהדים לצפות בכדורגל".

"לאחר ששמעתי על החלטת ביה"ד שוחחתי עם הבעלים מיץ' גולדהאר שנדהם למשמע העונש שהושת על המועדון. הוא אמר לי כי מיומו הראשון במכבי הוא התחייב במלוא הרצינות להעמיד סטנדרטים גבוהים במכבי ת"א אך ההכרזות האחרונות שהגיעו מכיוון ביה"ד של ההתאחדות ואני מצטט: 'הותירו אותי מודאג מאוד'.

"החלטת ביה"ד של ההתאחדות היא הודאה ברורה כי כנראה אין הם מעריכים מספיק את הבעיות איתן מתמודדים מועדונים כשהם פוסקים עונשים המאיימים על כל עיקרון כלכלי אך גם מזיקים לפיתוח של כל ההיבטים של העסק. יתכן כי בהחלטתו הערב, היה צריך ביה"ד של ההתאחדות, ליזום ולהושיט סיוע דחוף למועדונים עם ההתנהלות מול שלטונות החוק, המשטרה והרשויות השונות במטרה לעזור לאחד את המועדונים וקהילת הכדורגל".

"העונש הלא הוגן אותו ספג ערן זהבי, יחד עם הפרשנות שליוותה את הארוע, מדאיגה גם היא. ההחלטה המביכה של ביה"ד באמת ובתמים מותירה אותי תמה האם האינטרסים שלנו זהים".

"המועדון יערער על החלטתו של ביה"ד המשמעתי" .