החניכים של פאקו, ללא שחקני הנבחרת, גברו 2-5 על מוליכת הליגה לנוער

מכבי תל אביב ניצלה הערב את סוף השבוע החופשי בשביל לערוך משחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון. מאמן הקבוצה, פאקו אייסטאראן, העניק לשחקנים שמיעטו לשחק במחזורים האחרונים את ההזדמנות לפתוח בהרכב הקבוצה. דן איינבינדר שרק לאחרונה חזר לאימונים מלאים עם הקבוצה פתח בהרכב של פאקו, כמו יואב זיו וברק לוי שצפוי לעמוד בשער הקבוצה במשחק הליגה הקרוב בקרית שמונה.  בסגל של פאקו חסרו שחקני הנבחרת, כמו גם בקבוצת הנוער שחסרה את דן גלזר, גיא אביב ומתן חוזז שנמנים על סגל הנבחרת עד גיל 19.

דווקא החניכים של זיו אריה פתחו טוב יותר את המשחק וכבר אחרי שלוש דקות רז יצחק ניצל מסירה מוצלחת של יונתן כהן בשביל לחלוף על פני ברק לוי ולגלגל לרשת. עשר דקות אחר כך, דור מיכה הסתער על כדור טועה בהגנה של קבוצת הנוער בשביל לבעוט אותו בעוצמה לרשת הגבוהה של סהר חסון. לקראת הירידה להפסקה, במחצית שהתפרשה על פני 40 דקות בלבד, מאוויס צ'יבוטה עוד הספיק להדביק את הכדור לקורה, לפני שברק בדש קיבל מסירה בספק נבדל וכבש את היתרון.

המחצית השנייה נפתחה עם שער מוקדם של יונתן כהן, אחרי שהשופט פסק על כדור עונשין בעקבות נגיעת יד ברחבה.  שוב השער של קבוצת הנוער החזיק בקושי עשר דקות לפני שברק בדש השלים צמד בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה. אחרי שעה של כדורגל פאקו ערך שינוי בהרכב הקבוצה כשהכניס לא פחות משישה שחקנים: עדן בן בסט, ראדה פריצה, נוסא איגיבור, ניקולה מיטרוביץ', גל אלברמן וקרלוס גארסיה. המחליפים נכנסו לעניינים מהר מאד ואחרי שמונה דקות בן בסט הוריד לאיגיבור את הכדור עם הראש והקשר כבש מקרוב את הרביעי. ראדה פריצה, שרק בתחילת השבוע כבש צמד בליגה, הוסיף שער נוסף וחתם את תוצאת המשחק.

דן איינבינדר סיפר בסיום: "אחרי שבועיים של אימונים מלאים אני שמח לחזור לשחק גם אם מדובר במשחק אימון. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לצוות הרפואי שליווה אותי לאורך הליך ההחלמה ולאחל בהצלחה לנבחרת ישראל".

הקבוצה הבוגרת: ברק לוי, יובל שפונגין, דור פרץ, שון גולדברג, יואב זיו, דן איינבינדר, בן רייכרט, מהראן ראדי, דור מיכה, גאל מרגוליס, ברק בדש.

קבוצת הנוער: סהר חסון, שחר פיבן, עידן יוגב, שקד אזולאי, אופק ברזני, סוהיל ארמלי, אליאל פרץ, גבריאל קניקובסקי, יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה, רז יצחק.