מאמן הקבוצה מתכונן למפגש עם המוליכה: "הקבוצה המצליחה בשנים האחרונות"

מכבי תל אביב עורכת בשעה זו את ההכנות האחרונות לקראת המשחק המסקרן מחר מול המוליכה עירוני קרית שמונה. לסגל הקבוצה צפוי לחזור ערן זהבי שלא שותף במחזור האחרון בגלל הרחקה, כמו דן איינבינדר שהשלים בשבוע האחרון משחק אימון מלא מול קבוצת הנוער, אחרי שלושה וחצי חודשים של היעדרות בגלל פציעה. מאמן הקבוצה, פאקו אייסטאראן, התייחס למשחק: "אנחנו משחקים נגד המוליכה, נגד הקבוצה הטובה ביותר העונה וצפוי משחק קשה. הלוואי ויכולתי לשלוט במזג האוויר, נאלץ פשוט להמתין ולראות מה יהיו התנאים וננסה להתמודד איתם. אנחנו מתמודדים מול המוליכה והלחץ לנצח את המשחק הוא עליהם".

המאמן פרגן למוליכה: "קרית שמונה היא הקבוצה הטובה ביותר עד כה ולא רק העונה, היא הקבוצה המצליחה ביותר בישראל בחמש העונות האחרונות. אף מועדון לא זכה ביותר תארים מהם בתקופה האחרונה, שני גביעי טוטו, גביע מדינה אחד, גמר גביע נוסף ואליפות אחת. אנחנו מתמודדים מול קבוצה מאד חזקה ומועדון מאד חזק. המפתח לניצחון הוא פשוט להיות עצמינו, אני חוזר ואומר שהיריב הגדול שלנו הוא אנחנו בעצמינו. אם נפיק מעצמינו את המקסימום אז יש לנו סיכוי טוב לנצח ואם לא, לא נוכל לנצח, כי אנחנו משחקים מול הקבוצה הטובה יותר העונה".

https://www.youtube.com/watch?v=7gXr82-dQc4&feature=youtu.be

המאמן התייחס לחסרונו של חואן פאבלו ולאופן בו זה עשוי להשפיע על המשחק: "ברק לוי הוא חלק מהסגל והוא כאן כי הוא ראוי להיות כאן. כרגע אנחנו סגנית המוליכה והחובה שלנו היא להוכיח שאנחנו ראויים להיות בפסגה, כי נכון לעכשיו הקבוצה היחידה שהראתה שהיא ראויה להוביל את הטבלה היא קרית שמונה. עד כה הם בלתי מנוצחים ונצטרך להציג הופעה טובה כי הופעה בינונית לא תספיק לנו במקרה הזה. אחד המשפטים היפים שאמר לי שחקן העונה הוא ש'אני רוצה לזכות בזכות שלי להיות כאן', וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים לעשות במאבק על האליפות".

בקבוצה יודעים שהפסד במשחק מחר, בנוסף לאובדן נקודות בבית הדין עשוי לפתוח פער של שבע נקודות מהמקום הראשון, אך המאמן אייסטאראן מעדיף שלא להשתמש בזה כתירוץ: "כל האירועים בתקופה האחרונה לא אמורים להשפיע על הקבוצה מעבר לצורך שלנו להוציא מעצמינו קצת יותר, בגלל שאנחנו עשויים להפסיד מאירועי הדרבי חמש נקודות. נצטרך להתמודד עם המצב ולהמשיך קדימה, הדבר היחיד שבשליטתנו הוא האופן שבו נתכונן למשחק הבא".

אקס קרית שמונה ובלם הקבוצה איתן טיבי התייחס גם הוא למשחק מחר: "קרית שמונה בשנים האחרונות קבוצה מדהימה, יש שם מרקם חברתי טוב שאני מכיר מצוין וגם מבחינת יכולות יש להם שחקנים מאד טובים. אנחנו צריכים להתעסק אך ורק בעצמינו, אנחנו קבוצה מצוינת עם מטרות ושאיפות ואני מאמין שאנחנו גם נגשים את המטרות האלה. אנחנו כרגע בתהליך מסוים ועם הזמן גם נפסיק לספוג שערים, יש לנו קבוצה מצוינת גם כשאנחנו סופגים, נתכונן למשחק הזה על כל האספקטים שלו ואני מאמין שיהיה בסדר. כרגע הטבלה מראה שקרית שמונה מקום ראשון אבל זה לא מעסיק אותנו, יש לנו מטרות השנה ואנחנו רוצים לעשות משהו שטרם נעשה וימים יגידו".

לסיום דבריו פאקו התייחס גם לניצחון הנבחרת בהשתתפות חמישה שחקנים מסגל הקבוצה: "נבחרת ישראל נראתה מצוין, זאת היתה הזדמנות טובה עבור השחקנים להראות את היכולת שלהם. אני חושב שזה נפלא למדינה להראות שיש בישראל הרבה יותר ממה שלפעמים עולה בתקשורת. אני מנסה להביא משהו בכל מקום שאליו אני מגיע ואני מקווה שאני אצליח להעביר משהו לשחקנים ולכדורגל גם כאן".