נערים א' המשיכו לנצח בשבת בה בוטלו משחקי קבוצות הילדים ושוחקו רק משחקי הנערים

קבוצת נערים א' של מכבי ת"א אירחה במחזור העשירי של ליגת נערים א' ארצית דרום את הכח מכבי עמידר ר"ג. הנערים הצהובים רשמו ניצחון ליגה שישי רצוף עם 0-5 כאשר חמישה שחקנים שונים כובשים את השערים לזכותם. מתן חוזז המשיך את כושר ההבקעה הטוב שלו עם חמישי בששת המשחקים האחרונים בליגה ובגביע. מקסים גרצ'קין הוסיף את שערו השני ברציפות, יונתן כהן כבש את שערו השביעי העונה, סוהיל ארמלי את השמיני (ליגה וגביע) ואליאל פרץ הוסיף את השני שלו העונה.

קבוצת נערים ב' של המועדון הגיעה אף היא למשחקה בשבת הזו עם רצף של חמישה ניצחונות ליגה מאחוריה. בני יהודה הגיעה להתארח בקרית שלום וקטעה את הרצף הזה עם ניצחון 2-1 שמנחיל לנערים הצהובים הפסד ראשון מאז מחזור הפתיחה. רז יצחק כבש את השער היחיד לנערי ב', שערו העשירי העונה, ליגה וגביע במדי נערים ב' אליו כאשר גם במדי נערים א' של מכבי ת"א כבש יצחק שער אחד.

את תוצאת התיקו היחידה של קבוצות הנערים בשבת רשמה קבוצת נערים ג'2 שמשחקה נגד הפועל ר"ג הסתיים ללא שערים. התוצאה הגבוהה ביותר הגיעה מקבוצת נערים ג' שגברה בקרית שלום על הפועל קרית אונו בתוצאה 0-9. משחקי קבוצות הילדים של מכבי ת"א שאמורים היו להיערך בשבת בוטלו בשל מזג האוויר שגרם להצפה במגרשים.