צמד ובישול של ערן זהבי סידרו לצהובים ניצחון בנתניה מול הפועל חיפה

מכבי תל אביב חזרה לחייך הערב אחרי ניצחון 0-3 על הפועל חיפה במשחק רדיוס שנערך באצטדיון העירוני בנתניה. שלוש שעות לפתיחת המשחק, בדיוק על אותו כר הדשא, מוליכת הטבלה עירוני קרית שמונה איבדה שתי נקודות מול הפועל רעננה, מה שאפשר לצהובים לצמק את הפער בפסגה לארבע נקודות. ערן זהבי המשיך את רצף הכיבושים המסחרר שלו עם שער בכל אחת מהמחציות ובישול נוסף לעדן בן בסט. הצהובים יכולים להיות מרוצים בעיקר מהעובדה ששמרו על שער נקי לראשונה מאז המחזור השני. ביום רביעי יתארחו הצהובים אצל בני סכנין במסגרת מחזור אמצע השבוע.

ארבע דקות בלבד לקחת לערן זהבי לגלח את המשקוף של פרימסל קובאר אחרי בעיטה חופשית מעשרים מטרים. זהירות ספוילר, במחזור האחרון זהבי פגש פעמיים את המשקוף לפני שמצא את הרשת. רבע השעה הראשונה היתה שייכת לצהובים שהניעו את הכדור מרגל לרגל, אבל התקשו לייצר מצבים מסוכנים. בדקה ה- 17 הפועל חיפה הגיע לראשונה במשחק למצב מסוכן, אחרי שבעיטה של יובל שבתאי ננעצה בחיבור השער ויצאה החוצה. המשחק נרגע, הצהובים התקשו לאיים על השער אבל כשזה הגיע בדקה ה- 39 זה הגיע עם קלאסה. זהבי החליף מסירות עם עדן בן בסט, המשיך לדאבל פס עם דור מיכה וסיים מתוך הרחבה עם בעיטה מדויקת לשער. עד לסיום המחצית בן בסט הספיק לבעוט כדור חד שנעצר רק ברשת החיצונית והוריד את מכבי תל אביב להפסקה ביתרון מינימאלי.

גם הדקות הראשונות של המחצית השנייה לא סיפקו הזדמנויות ליד שני השערים וזה בדיוק הזמן של ערן זהבי להתעורר. בדקה ה- 61 נוסא איגיבור חטף כדור באגף והעביר לזהבי שהיתל במגן שלו, חדר לרחבה ובעט לפינה הרחוקה של השער. תשע דקות אחר כך מיטרוביץ' סחט הדיפה מהשוער אחרי מסירת רוחב של מיכה, לפני שקובאר הוציא את הכדור מהרשת בפעם השלישית. ערן זהבי השאיר את עדן בן בסט מאחורי קו ההגנה של האורחת, החלוץ הקפיץ את הכדור מעל השוער, פגע במשקוף ונגח את הריבאונד לרשת. הרומן של הצהובים עם מסגרת השער נמשך גם בדקה ה- 84 אחרי שייני נעץ את הכדור בקורה עם בעיטה מתוך הרחבה. בתום תשעים דקות הצהובים סיימו עם מאזן של שלושה שערים, שלוש קורות ומשקופים ושלוש נקודות ליגה.